استیبل کوین TUSD با پشتوانه بایننس پس از این خبر برای مدت کوتاهی کاهش می یابد‌.

IMG_20230612_092016_892

استیبل کوین TrueUSD (TUSD)، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، اوایل امروز برای مدت کوتاهی پیوند خود را از دست داد. Peckshield Alert نمودار TUSD را به اشتراک گذاشت که لحظه انحراف TUSD از برابری دلاری خود و چاپ یک کندل بلند قرمز را نشان می داد.

در این روند، TUSD به پایین‌تر از قیمت یک دلاری خود سقوط کرد و قبل از بهبودی به پایین‌ترین سطح خود نزدیک به 0.9951 دلار رسید. در زمان نوشتن، TUSD 0.9984 دلار است.در ساعات اخیر، TrueUSD اعلام کرد که ضرابخانه های TUSD از طریق Prime Trust تا اطلاع ثانوی متوقف شده است. این می‌افزاید که خدمات ضرابخانه و بازخرید TUSD بی‌تأثیر باقی می‌ماند و تا زمانی که مشارکت آن با سایر مؤسسات بانکی دست نخورده باقی بماند، به طور معمول به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

TUSD اعلام کرد که تولید خود از طریق Prime Trust برای اطلاع رسانی بیشتر متوقف شده است. TUSD در حال حاضر توسط JustinSun و Binance پشتیبانی می شود. TUSD گفت که خدمات ضرب و بازخرید آن بی‌تأثیر باقی می‌ماند.

به همین ترتیب، توانایی برش و بازخرید توکن‌های TUSD تحت تأثیر این تغییرات قرار نخواهد گرفت. در سال 2018، TrueUSD همکاری خود را با شرکت های اعتماد حرفه ای، از جمله شرکت Alliance Trust of Nevada و Prime Trust، برای مدیریت حساب های امانی که وثیقه TrueUSD را نگه می دارند، اعلام کرد. TrueUSD در اوایل سال پس از اینکه استیبل کوین BUSD بایننس شاهد یک سرکوب نظارتی در ایالات متحده بود در اواخر فوریه شاهد رشد چشمگیری بود، بایننس در عرض یک هفته 130 میلیون دلار TUSD استخراج کرد.

پرایم تراست اخیراً موضوع بحث بوده است و برخی گمانه زنی های آنلاین نشان می دهد که ممکن است این شرکت با ورشکستگی روبرو شود. این ممکن است از حرکت TrueUSD برای تعلیق ضرابخانه های TUSD از طریق این شرکت خبر داده باشد. بر اساس گزارش های اخیر، شرکت نگهبانی ارزهای دیجیتال BitGo به توافق اولیه برای خرید Prime Trust دست یافته است. یک پست رسمی وبلاگ فاش می‌کند که BitGo یک برگه مدت غیر الزام آور امضا کرده است تا 100٪ از سهام Prime Core Technologies، Inc.، شرکت مادر Prime Trust را به دست آورد. شرکت نوادا تراست پرایم تراست به شبکه جهانی فعلی شرکت‌های اعتماد تنظیم‌شده BitGo در داکوتای جنوبی، نیویورک، آلمان و سوئیس خواهد پیوست.

Related Posts

Leave a comment