بایننس در مقابل SEC: داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که برداشت‌هایی به ارزش ۶۲۳ میلیون دلار از بایننس انجام شده است.

IMG_20230606_132321_440

بایننس پس از شکایت کمیسیون SEC ایالات متحده علیه بزرگترین صرافی ارز دیجیتال و بنیانگذار آن، شاهد جریان خالص منفی 623 میلیون دلاری بود.

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، در 5 ژوئن پس از طرح شکایت جدید SEC ایالات متحده، با افشای داده های زنجیره ای، شاهد جریان خالص 623 میلیون دلاری بود.

 صرافی کریپتو شاهد سطوح برداشتی بود که از زمان بحران بانکی در مارس سال جاری مشاهده نشد. با این حال، این ارقام در سطح عادی تاریخی باقی می مانند. بایننس در مدت مشابه در میان FUD های مختلف و شایعات مربوط به مدیریت بانکی شاهد گردش خالص منفی 1 میلیارد دلاری بوده است.

 شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Nansen گزارش داد که جریان نت به بایننس امروز صبح روی اتریوم مثبت شده است. همانطور که صرافی در عرض چند ساعت شاهد حدود 75 میلیون دلار جریان خالص مثبت بود.

در زمان نگارش این مقاله، بر اساس داده‌های CoinMarketCap، توکن بومی بایننس BNB با 277 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 8 درصد کاهش داشته است. بیت کوین و اتریوم نیز به ترتیب نزدیک به 4 و 3 درصد کاهش یافته اند.کیف پول های رمزنگاری شده بایننس در حال حاضر 55 میلیارد دلار ارزهای رمزنگاری شده را در کیف پول های ذخیره خود نگهداری می کنند. بزرگترین صرافی رمزارز جهان اخیراً تحت نظارت شدید رگولاتورهای ایالات متحده قرار گرفته است. همراه با این شکایت SEC، بایننس همچنین با تحقیقات وزارت دادگستری ایالات متحده، CFTC ایالات متحده و حتی IRS مواجه است.

 SEC 13 اتهام علیه نهادهای صرافی کریپتو و بنیانگذار آنها چانگ پنگ ژائو به دلیل فعالیت در صرافی های ثبت نشده و ارائه نادرست کنترل ها و نظارت بر تجارت در پلت فرم Binance.US ارائه کرده است.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، یکی از مدیران ارشد Binance پنج حساب بانکی را اداره می کرد که متعلق به شعبه مستقل صرافی ایالات متحده بود. رویترز دیروز فاش کرد که سوابق بانکی نشان می دهد یکی از حساب های بانکی حتی وجوه مشتریان آمریکایی را نیز در خود جای داده است.

Related Posts

Leave a comment