نهنگ بیت کوین عصر ساتوشی پس از سال ها سکوت بیدار می شود.

photo_2023-08-15_14-50-58

بر اساس توئیتی از Whale Alert، یک آدرس بیت کوین غیرفعال که دارای ۱۰۰۵ بیت کوین (معادل ۲۹.۷ میلیون دلار) است، پس از نزدیک به ۱۳ سال غیرفعال ماندن فعال شد. این بیداری کیف پول بیت کوین دوره ساتوشی گمانه زنی ها و فتنه ها را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخته است، زیرا آدرس های این دوره اولیه نادر هستند و اکثر آنها برای سال ها دست نخورده باقی مانده اند. هویت واقعی خالق نام مستعار از زمان آخرین ارتباط آنها با توسعه دهندگان بیت کوین و سپس ناپدید شدن آنها در سال 2010، یکی از بزرگترین معماهای صنعت باقی مانده است. ساتوشی. با این حال، کارشناسان همچنان تردید دارند.
با توجه به تعداد زیادی از پذیرندگان و توسعه دهندگان اولیه که در زمان شروع بیت کوین دخیل بودند، بسیار بعید است که آدرس بیدار شده متعلق به خالق افسانه ای باشد.
یکی از انگیزه های رایج می تواند تمایل به سرمایه گذاری در سود بازار باشد. با این حال، با توجه به اینکه بیت کوین از رکورد خود فاصله زیادی دارد، بعید است که این انگیزه اصلی این حرکت باشد.
یک پذیرنده اولیه ممکن است یک کلید خصوصی را که قبلاً اشتباه قرار داده بود دوباره کشف کند یا شاید یک نگهدارنده را که مدت ها فراموش شده بود به یاد بیاورد. تعهدات قانونی را نیز نباید تخفیف داد. سناریوهایی وجود دارد که در آن احکام یا احکام قانونی ممکن است یک فرد را مجبور به انحلال یا انتقال دارایی های دیجیتال خود کند.

Related Posts

Leave a comment