صرافی Bitstamp معاملات SOL، MATIC، CHZ را برای کاربران ایالات متحده تعطیل کرد.

photo_2023-08-30_11-09-49

صرافی بزرگ ارز دیجیتال Bitstamp به روز رسانی مهمی را برای کاربران آمریکایی خود منتشر کرده است. Bitstamp در یک توییت جدید اعلام کرد که تجارت هفت ارز دیجیتال AXS، CHZ، MANA، MATIC، NEAR، SAND و SOL را با استناد به تحولات نظارتی اخیر متوقف کرده است.

ما برای کاربران آمریکایی خود، معاملات AXS، CHZ، MANA، MATIC، NEAR، SAND و SOL را متوقف کرده ایم.

فعالیت های تجاری مربوط به AXS، CHZ، MANA، MATIC، NEAR، SAND و SOL تا اطلاع ثانوی در پلتفرم Bitstamp متوقف شده است. همه سفارش‌های جدید مربوط به این دارایی‌ها غیرفعال شده‌اند و همه سفارش‌های موجود در همه جفت‌های معاملاتی به دنبال این تغییر لغو شده‌اند.
SEC سرکوب صنعت کریپتو را در ابتدای هفته تمدید کرد و شرکت رسانه ای و سرگرمی مستقر در لس آنجلس Impact Theory را به فروش اوراق بهادار ثبت نشده در قالب توکن های غیرقابل تعویض متهم کرد. این اولین اقدام اجرایی آژانس علیه NFT است.
در ماه ژوئن، SEC شکایتی علیه صرافی ارزهای دیجیتال Coinbase تنظیم کرد و مدعی شد که حداقل 13 دارایی رمزنگاری را که اوراق بهادار هستند و باید ثبت می شدند، معامله کرده است، و همچنین بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، را به ارائه 12 سکه رمزنگاری بدون ثبت متهم کرد. آنها به عنوان اوراق بهادار اینها شامل ارزهای رمزنگاری شده محبوب مانند Solana، Cardano و Polygon می‌شد.

Related Posts

Leave a comment