(دیده بان آخر هفته)

photo_2023-09-23_13-01-46

رمز ارزChainlink (LINK) احساسات بازار را به چالش می کشد، بیت کوین (BTC) در قیمت 26.5 هزار دلار متوقف می شود .

بهترین عملکرد امروز THETA است که حدود 8 درصد افزایش یافته است.بیت کوین دیروز نتوانست سطح 27000 دلار را بازیابی کند و تا کنون در حدود 26500 دلار متوقف شده است.

آلت‌کوین‌ها وضعیت بهتری ندارند و ضررهای جزئی از اکثر آلت‌کوین‌های با سقف بزرگ‌تر حاصل می‌شود. Chainlink تنها با افزایش قیمت قابل توجه است.

بازگشت بیت کوین به 26.5 هزار دلار
انتظار می رفت که هفته گذشته با نوسانات کمتری همراه بود، جدای از یک جهش کوتاه در روز شنبه که بیت کوین را به اوج چند روزه آن یعنی 26400 دلار رساند. پس از ناکامی در ادامه روند صعودی، بیت کوین به 26000 دلار بازگشت و بقیه آخر هفته را در آنجا گذراند.

دوشنبه نیز همه چیز را مثبت شروع نکرد، اما به همین ترتیب تمام شد. بیت کوین تهاجمی شد و برای اولین بار در هفته ها به بالای 27000 دلار رسید. مدت کوتاهی پس از آن کاهش یافت، اما گاوها فشار را حفظ کردند و ارز دیجیتال را به اوج ۲۰ روزه جدید در ۲۷۵۰۰ دلار در روز سه‌شنبه رساندند.

چند روز بعد تقریباً آرام بود و بیت کوین حتی پس از تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده برای توقف افزایش نرخ بهره، 27000 دلار را حفظ کرد. با این حال، حرکت بیت کوین تا جمعه ناپدید شد و به 26400 دلار کاهش یافت.
سعی کرد تا پایان روز جهش کند اما شکست خورد و در حال حاضر 26500 دلار است. ارزش بازار آن در جنوب 520 میلیارد دلار است، در حالی که تسلط آن بر آلت ها هنوز فقط بیش از 49 اینچ است.

پیوند به رنگ سبز
اکثر آلتکوین ها نیز در مقیاس روزانه آرام تر هستند. از یک سو، ETH، BNB، DOGE، ADA، DOT، MATIC، و LTC زیان های جزئی را ترسیم کرده اند، در حالی که از سوی دیگر، XRP، TRX، TON و SHIB اندکی در رنگ سبز قرار دارند.

سولانا با بیش از 1 درصد از دست دادن، بیشترین میزان را از آلت‌های با کلاه بزرگ‌تر پس گرفته است. در نتیجه، SOL با قیمتی کمتر از 20 دلار دست و پنجه نرم می کند.

در مقابل، توکن اصلی Chainlink حدود 5 درصد افزایش یافته و بالای 7 دلار معامله می شود. THETA یکی دیگر از 100 آلت برتر است که 8 درصد افزایش یافته است.

با این حال، به طور کلی، ارزش کل بازار کریپتو در CMC نسبتاً بیش از 1.060 تریلیون دلار باقی مانده است.

منبع : cryptopotato.com

Related Posts

Leave a comment