پیشنهاد Euler Finance به هکر: 20 میلیون دلار نگه دارید یا با قانون روبرو شوید

IMG_20230315_105158_538

این هکر در 13 مارس یک حمله وام فلش 196 میلیون دلاری را به پروتکل وام دهی مبتنی بر اتریوم انجام داد.پروتکل وام‌دهی غیر حضانت مبتنی بر اتریوم، Euler Finance در تلاش است با بهره‌بردار که میلیون‌ها دلار را از پروتکل آن دزدیده است، معامله کند و از هکر بخواهد 90 درصد وجوهی را که دزدیده‌اند ظرف 24 ساعت برگرداند یا با عواقب قانونی مواجه شود.

 آزمایشگاه اویلر اولتیماتوم خود را به مهاجم وام فلش ارسال کرد که با انتقال هکر 0 اتر، 196 میلیون دلار از پلتفرم سوء استفاده کرد.”در حال پیگیری پیام دیروز ما. اگر 90 درصد وجوه ظرف 24 ساعت برگردانده نشود، فردا برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری شما و بازگرداندن همه وجوه شود، یک میلیون دلار جایزه تعیین می‌کنیم.

 تهدید اجرای قانون در حالی است که روز قبل اویلر پیام مدنی تری را برای هکر ارسال کرد. در این نامه آمده است: «ما درک می کنیم که شما مسئول حمله صبح امروز به سکوی اویلر هستید. ما در حال نوشتن هستیم تا ببینیم که آیا شما آماده صحبت با ما در مورد هر قدم بعدی احتمالی هستید یا خیر.

 درخواست برای بازپرداخت 90 درصدی وجوه باعث می شود هکر 176.4 میلیون دلار را پس بگیرد و 19.6 میلیون دلار باقی مانده را نگه دارد. با این حال، بسیاری از ناظران خاطرنشان کرده‌اند که هکر انگیزه بسیار کمی برای انجام معامله دارد.

Related Posts

Leave a comment