قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود در سال 2023 رسید.

photo_2023-11-09_10-05-35

بیت کوین به بالاترین حد خود در سال 2023 دست یافته است و اوایل امروز در صرافی بیت استمپ به 36864 دلار رسیده است. این افزایش یک نقطه عطف قابل توجه در رالی اخیر ارز دیجیتال است، که منعکس کننده اعتماد سرمایه گذاران رو به رشد به دلیل هیاهویی که در مورد ورود به ظاهر قریب الوقوع صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) است.
شانس تایید ETF همچنان بالاست همانطور که گزارش شده است، جیمز سیفارت از بلومبرگ اینتلیجنس به احتمال 90 درصدی چنین تاییدیه هایی تا 10 ژانویه اشاره می کند و در عین حال به تایید جمعی احتمالی برای متقاضیان فعلی اشاره می کند.
الگوی SEC برای تأخیر در تصمیم گیری برای شرکت ها، از جمله بازیگران اصلی مانند BlackRock و Fidelity، یک راه اندازی استراتژیک را برای یک سری از راه اندازی بیت کوین ETF پس از موفقیت قانونی Grayscale پیشنهاد می کند.

طبق داده‌های Coinglass، ۲۴ ساعت گذشته برای معامله‌گران پرآشوب بوده است، به طوری که در مجموع ۴۹۶۸۹ معامله‌گر لیکویید شدند که منجر به انحلال ۱۴۸.۴۲ میلیون دلار شد.
این نوسانات به طور مساوی در سراسر بازار پخش نشد، همانطور که با تعداد نامتناسب نقدینگی های کوتاه مدت که تقریباً 81.85 درصد از کل نقدینگی ها را تشکیل می دادند، مشهود است. بایننس از نظر حجم نقدینگی صرافی ها را رهبری کرد و پس از آن OKX که بزرگترین سفارش انحلال واحد را به ارزش 7.95 میلیون دلار نیز ثبت کرد.

منبع : U.TODAY

Related Posts

Leave a comment