کمپانی فراری برای خرید خودرو، پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال با بیت پی را می پذیرد.

photo_2023-10-14_11-12-35

فراری، تولیدکننده پیشرو خودروهای اسپرت لوکس، روی پذیرش ارزهای رمزنگاری شده رکاب می‌زند. بر اساس گزارش اخیر، این شرکت اکنون به مشتریان در ایالات متحده اجازه می دهد تا وسایل نقلیه گران قیمت خود را با استفاده از رمزارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم خریداری کنند. علاوه بر این، فراری قصد دارد در آینده نزدیک به دنبال تقاضای زیاد مشتریان خود، این گزینه پرداخت را به بازارهای اروپایی گسترش دهد.
فراری که به خاطر خودروهای با کارایی بالا شهرت دارد، یک حرکت استراتژیک برای پذیرش پرداخت‌های ارزهای دیجیتال انجام داده است. اخیراً، این شرکت پذیرش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و استیبل کوین محبوب USDC را در ایالات متحده آغاز کرده است. قابل ذکر است، این تصمیم در پاسخ به درخواست‌های رو به رشد مشتریان ثروتمند خود، از جمله سرمایه‌گذاران رمزارز و خریداران سنتی‌تر است. به دنبال تنوع بخشیدن به پرتفوی خود هستند.

فراری اکنون به دنبال پاسخگویی به مخاطبان گسترده‌تر و ارتباط با مشتریان بالقوه‌ای است که ممکن است قبلاً به فکر مالکیت خودروی این برند نبودند. با این حال، گالیرا تعداد دقیق خودروهایی را که فراری قصد دارد از طریق تراکنش‌های ارز دیجیتال بفروشد، مشخص نکرد. با این حال، او بر استحکام سبد سفارشات آنها تأکید کرد، زیرا رزروها تا سال 2025 ادامه یافت.
علاوه بر این، این خودروساز لوکس قصد دارد تا طرح پرداخت ارز دیجیتال خود را تا سه ماهه اول سال آینده به بازارهای اروپایی و بعداً به مناطقی که استفاده از ارزهای دیجیتال از نظر قانونی پذیرفته شده است، گسترش دهد. شایان ذکر است، بزرگ‌ترین بازار فراری اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) است که حدود 46 درصد از محموله‌های خودروی فراری در نیمه اول سال جاری را به خود اختصاص داده‌اند.

استقبال فراری از پرداخت‌های رمزنگاری شده نشان‌دهنده روند رو به رشد در میان شرکت‌های معتبر برای پاسخگویی به اولویت‌های در حال رشد مشتریان و بهره‌برداری از دنیای مالی دیجیتال است.

Related Posts

Leave a comment