بایننس ادغام شبکه لایتنینگ بیت کوین را تکمیل کرد.

photo_2023-07-17_20-00-56

این خبر کمتر از یک ماه پس از اعلام برنامه بایننس برای ادغام شبکه بیت لایتنینگ منتشر شد.
صرافی ارزهای دیجیتال بایننس ادغام شبکه لایتنینگ بیت کوین را در پلتفرم خود برای برداشت و سپرده بیت کوین تکمیل کرده است.

این توسعه توسط Binance در یک پست وبلاگی در 17 ژوئیه تأیید شد، جایی که آنها اشاره کردند که کاربران بایننس اکنون می توانند از راه حل مقیاس بندی لایه 2 برای برداشت ها و سپرده های BTC استفاده کنند.

هنگامی که کاربران اکنون تصمیم به برداشت یا واریز بیت کوین می کنند، اکنون می توانند “LIGHTNING” را به عنوان یک گزینه انتخاب کنند. گزینه های دیگر عبارتند از BNB Smart Chain (BEP-20)، بیت کوین، BNB Beacon Chain (BEP2)، BTC (SegWit) و Ethereum ERC-20.

اسکرین شات نشان می دهد که کاربران می توانند هنگام واریز بیت کوین، “LIGHTNING” را به عنوان یک گزینه انتخاب کنند. منبع: کوین تلگراف
بایننس برای اولین بار در ماه می به ادغام شبکه لایتنینگ اشاره کرد، پس از آن که مجبور شد به طور موقت برداشت BTC را به دلیل سیل تراکنش های معلق ناشی از “افزایش اخیر در هزینه های گاز شبکه BTC” متوقف کند.

انفجار در کارمزدهای تراکنش تا حد زیادی به ایجاد memecoin ها در بیت کوین به شکل توکن های BRC-20 – یک استاندارد توکن جدید در شبکه – نسبت داده شده است.

هدف شبکه لایتنینگ این است که تراکنش‌های بیت‌کوین را سریع‌تر و ارزان‌تر کند و به کاربران اجازه می‌دهد کانال‌های تراکنش خارج از زنجیره ایجاد کنند.

برای حفظ این لحظه در تاریخ و نشان دادن حمایت خود از روزنامه نگاری مستقل در فضای رمزنگاری، این مقاله را به عنوان NFT جمع آوری کنید.

Related Posts

Leave a comment