کاربر بیت کوین فقط برای یک تراکنش نیم میلیون دلار پرداخت کرده است

photo_2023-09-11_10-57-30

یک کاربر بیت کوین به تازگی هزینه تراکنش 19 بیت کوین (BTC) معادل 509563 دلار را پرداخت کرده است. این هزینه گزاف توسط Whale Alert، یک سرویس محبوب که تراکنش‌های بزرگ ارزهای دیجیتال را ردیابی می‌کند، آشکار شد.

کارمزد بالاتر از میانگین هزینه تراکنش است و منجر به گمانه زنی های بی حد و حصر در مورد شرایطی شده است که ممکن است به چنین کارمزد بالایی منجر شود. دلایل احتمالی میانگین کارمزد تراکنش بیت کوین در حدود 1.410 دلار است که نسبت به دیروز 37.30 درصد کاهش داشته و نسبت به سال گذشته 12.62 درصد افزایش یافته است، به این معنی که این رویداد به وضوح به عنوان یک اتفاق نسبتاً تکان دهنده برجسته است. شایان ذکر است که میانگین کارمزدها می تواند بر اساس تراکم شبکه نوسان داشته باشد و در طول رونق ارزهای دیجیتال در سال 2017 به 60 دلار برسد. با این حال، چنین هزینه سرسام آور می تواند نتیجه یک اشتباه، یک پیکربندی نادرست در نرم افزار تراکنش یا به طور بالقوه به دلایلی باشد که فقط برای تراکنش شناخته شده است.

واکنش جامعه جامعه ارزهای دیجیتال واکنش های متفاوتی به این خبر داشته است. نظرات از ناباوری و شوک گرفته تا شوخی در مورد آینده امور مالی و هزینه های مربوط به استفاده از بیت کوین متغیر بود. یکی از کاربران خاطرنشان کرد که این کارمزد بیشتر از پاداش استخراج سه بلوک جدید بیت کوین است که معمولاً انگیزه ای برای ماینرها برای اعتبارسنجی تراکنش های شبکه است. این رویداد گفتگوها را در مورد مقیاس پذیری و کارایی شبکه بیت کوین برانگیخته است و فرصتی را برای حامیان ارزهای دیجیتال جایگزین برای انتقاد از پادشاه کریپتو فراهم کرده است.

Related Posts

Leave a comment