پی پال PayPal به کاربران آمریکایی امکان خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق کیف پول MetaMask را می دهد.

image_2023-09-12_211542941

پی پال رسما رمپ های روشن و خاموش جدیدی را برای پرداخت های وب 3 معرفی کرده است که به کاربران در ایالات متحده امکان می دهد رمزارز خود را مستقیماً از کیف پول خود به موجودی پی پال خود به دلار تبدیل کنند.
غول پرداخت جهانی پی پال به گسترش خدمات دارایی دیجیتال خود ادامه می دهد و روش های جدیدی را برای فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) ادغام می کند.

در 11 سپتامبر، PayPal رمپ‌های داخلی و خارجی جدیدی را برای پرداخت‌های Web3 معرفی کرد که به کاربران در ایالات متحده این امکان را می‌دهد تا ارز دیجیتال خود را مستقیماً از کیف پول خود به موجودی PayPal خود به دلار آمریکا تبدیل کنند.

بر اساس این اعلامیه، ویژگی PayPal off-ramp فوراً در دسترس کیف پول ها، برنامه های غیرمتمرکز و بازارهای توکن غیرقابل تعویض است و در MetaMask به صورت زنده در دسترس است.
ویدیویی در یوتیوب که ویژگی‌های روی و خارج از رمپ PayPal را تبلیغ می‌کند شامل یک اسکرین شات از رابط کاربری آن است که نشان می‌دهد کاربر در حال ارسال 0.0015 BTC (50 دلار) به یک کیف پول خارجی با کارمزد شبکه 5 دلاری و کارمزد تراکنش 2.19 دلار است. ویدیو مشخص نمی کند که از چه کیف پولی برای تراکنش استفاده شده است. شایان ذکر است که MetaMask از تراکنش های BTC در بلاک چین اصلی بیت کوین پشتیبانی نمی کند.
همانطور که قبلاً گزارش شده بود، MetaMask در ماه مه 2023 شروع به اجرای خرید اتر از طریق PayPal برای کاربران در ایالات متحده کرد. شرکت مادر MetaMask ConsenSys و PayPal در ابتدا برای فعال کردن تراکنش‌های ETH در اواخر سال 2022 شریک شدند.

Related Posts

Leave a comment