رمز ارز Shiba Inu (SHIB) با مشارکت عمده به کانادا می آید.

photo_2023-07-19_14-15-43

رمز ارز Shiba Inu (SHIB)، یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم که به دلیل نوسانات قیمتی بی ثبات و جامعه پر جنب و جوش شناخته شده است، در حال ایجاد جایگاه قابل توجهی در کانادا است. جامعه این ارز دیجیتال اخیراً از همکاری قابل توجهی با Welly، یک زنجیره فست فود منحصر به فرد، خبر داده است. تیم SHIB در رسانه های اجتماعی اعلام کرد که با همکاری Welly به تورنتو، کانادا می رود.
این دو در رویداد آینده ساز بلاک چین شرکت خواهند کرد. با توجه به شرکای تأثیرگذار و موج مداوم محبوبیت شیبا اینو، مطمئناً این اتفاق جلب توجه می کند. Welly، یک زنجیره فست فود بر خلاف سایرین، با حمایت جامعه اختصاصی خود فعالیت می کند. مدل کسب‌وکار منحصر به فرد این شرکت، آن را قادر می‌سازد تا از طریق حمایت جامعه، از طریق کسانی که مجموعه رسمی Welly NFT را در اختیار دارند، در سطح جهانی گسترش یابد.
دارندگان NFT طوری پاداش می گیرند که انگار سرمایه گذاری دارند. علاوه بر این، اعضای انجمن می‌توانند مکان‌های Welly را برای تقویت رشد کسب‌وکار و متعاقباً افزایش پاداش برای دارندگان NFT، امتیاز دهند. جامعه شیبا اینو قصد دارد برای رویداد آینده به نیروهای Welly بپیوندد. از 14 تا 16 اوت، شرکا در رویداد #ETHToronto حضور خواهند داشت. این همکاری نوید ارائه یک پلت فرم شبکه فوق‌العاده برای شیبا اینو را می‌دهد که دسترسی آن به مخاطبان و سرمایه‌گذاران بالقوه را تسهیل می‌کند.
علیرغم تغییر بازار، SHIB موفق شد سطح قیمتی را که پس از جهش ناشی از تصمیمات دادگاه مطلوب به نفع XRP به آن رسیده بود، حفظ کند. ارزهای دیجیتال مختلف در سراسر بازار پویایی یکسانی را نشان نداده‌اند، که منجر به سؤالاتی در مورد عملکرد بلندمدت Shiba Inu می‌شود.

Related Posts

Leave a comment