بیت کوین (BTC) با وجود اخبار بزرگ پی پال به زیر 29000 دلار سقوط کرد.

photo_2023-08-08_12-23-25

بیت کوین به زیر 29000 دلار سقوط کرده است و در حال حاضر با وجود اخبار قابل توجهی از PayPal در مورد نفوذ بیشتر آن به عرصه ارزهای دیجیتال، در صرافی Bitstamp با قیمت 28873 دلار معامله می شود. همانطور که گزارش شده است، رهبر پرداخت های جهانی با راه اندازی استیبل کوین خود به نام PayPal USD (PYUSD) بیشتر وارد عرصه ارزهای دیجیتال شده است.
این نشان‌دهنده یک حرکت حیاتی در تعهد فزاینده پی پال به ارزهای رمزنگاری‌شده است، که مهم‌ترین اقدام را از زمانی که در اواخر سال 2020 به فضای ارزهای دیجیتال پیوست. جیمی کوتس، تحلیلگر بلومبرگ، مشاهده می‌کند که در یک توسعه جداگانه اما مرتبط، به نظر می‌رسد که بازار صعودی بیت کوین تازه شروع شده است، با سرمایه‌گذاران قابل توجهی که انباشت ارز دیجیتال خود را افزایش می‌دهند. افزایش قابل توجهی در خرید بیت کوین توسط سرمایه گذاران بلندمدت وجود داشته است که اکنون تقریباً 75 درصد از کل عرضه بیت کوین را در اختیار دارند.
بر اساس آخرین تجزیه و تحلیل شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Glassnode، بیت کوین با نوسان بسیار کم، یک ارز دیجیتال که به دلیل نوسانات شدید قیمت شناخته شده است، در حال حاضر شاهد کاهش قابل توجهی در نوسانات است. این شرکت می‌گوید که در حال حاضر کمتر از 5 درصد روزهای معاملاتی محدوده معاملاتی محدودتری را نشان می‌دهند که نشان‌دهنده یک دوره نوسان غیرمعمول کم در بازار بیت‌کوین است.
به طور همزمان، بازار آتی به طور قابل توجهی کاهش یافته است و حجم معاملات بیت کوین و اتریوم به پایین ترین حد تاریخی نزدیک شده است.
انتظار کاهش نوسانات کوتاه مدت تجزیه و تحلیل نتیجه می گیرد که یا بیت کوین برچسب نوسان بدنام خود را کنار می گذارد یا نوسانات فعلی به اشتباه قیمت گذاری شده است.

Related Posts

Leave a comment