صرافی Uniswap بستری را برای اهدای توکن های ERC-20 به اوکراین ایجاد می کند.

photo_2022-03-01_21-05-56

پلتفرم Uniswap Labs، گفت که پلتفرمی ساخته است که به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت هر توکن ERC-20 را به اوکراین اهدا کنند.

Uniswap این پلتفرم را در توییتی به اشتراک گذاشت و آن را به حساب رسمی اوکراین پیوند داد. دولت هفته گذشته یک آدرس کیف پول رسمی را به اشتراک گذاشته بود و کمک های مالی را در بیت کوین، اتریوم و تتر پذیرفته بود.
Uniswap که ارزش بازاری آن بیش از 7 میلیارد دلار است، گفت این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تا هر توکن ERC-20 را به اتریوم تبدیل کرده و با چند کلیک به اوکراین اهدا کنند.

آدرس اشتراک‌گذاری شده توسط دولت اوکراین یک صرافی متمرکز است که به نظر می‌رسد فقط USDT و ETH را می‌پذیرد. ما این رابط را ساخته‌ایم تا هر کسی که می‌خواهد اهدا کند اما نشانه‌های دیگر ERC-20 را در اختیار دارد می‌تواند با یک کلیک این کار را انجام دهد.
ERC-20 محبوب ترین استاندارد فنی است که برای ایجاد توکن ها و قراردادهای هوشمند در بلاک چین اتریوم استفاده می شود. توکن های محبوبی که از این پروتکل استفاده می کنند عبارتند از Loopring و Basic Attention Token.
اقدام Uniswap در بحبوحه افزایش کمک های مالی ارزهای دیجیتال به اوکراین صورت می گیرد. چیزی که با چند میلیون بیت کوین به نیروهای مسلح اوکراین آغاز شد، پس از اینکه دولت رسماً شروع به درخواست کمک های مالی ارزهای دیجیتال کرد، از 20 میلیون دلار گذشت.
تهاجم روسیه به اوکراین به عنوان مرحله‌ای برای رمزارزها عمل کرده است، زیرا سیستم‌های مالی متعارف یا تحریم شده‌اند یا از بین رفته‌اند. شهروندان روسی و اوکراینی با سقوط ارزهای مربوطه خود و در مورد اوکراین، زمانی که سیستم های مالی به دلیل تهاجم آفلاین شدند، در ارزهای دیجیتال انباشته شدند.

سیل کمک‌های ارزهای دیجیتال به اوکراین همچنین به مردم از سراسر جهان این امکان را می‌دهد که به‌جای حمایت از بنیادهای خیریه یا واسطه‌ها، مستقیماً از این کشور حمایت کنند.

در میان همه این‌ها، بهبودی سالم در بیت‌کوین نیز خوش‌بینی را نسبت به کریپتو افزایش داد.

اما گمانه‌زنی‌ها در مورد استفاده احتمالی روسیه از رمزنگاری برای دور زدن تحریم‌های سخت‌گیرانه ایالات متحده نیز زیاد است.

Related Posts

Leave a comment