اخبار حقوقی XRP: یک نقطه عطف مهم توسط فدرال رزرو ایالات متحده، 1 ژوئیه 2023 را به تاریخ ایده آل برای قضاوت نهایی پرونده Ripple تبدیل می کند.

photo_2023-06-18_19-34-38

کریپتو مارکت نیوز: با توجه به شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه آزمایشگاه های ریپل با انتشار عمومی فایل های مربوط به سخنرانی Hinman، اکنون مسئولیت صدور حکم خلاصه مورد انتظار بر عهده قاضی آنالیسا تورس است. در اصل، اسناد Hinman نشان داد که SEC در مقایسه با سایر توکن‌های رمزنگاری، طرفدار اتریوم است. هینمن تاکید کرد که دارایی های دیجیتالی ارائه شده به عنوان اوراق بهادار در نهایت می توانند به یک دارایی غیر امنیتی تبدیل شوند. با این حال، او تصمیم گرفت که فقط اتریوم را به عنوان یک امنیت نامگذاری کند، در حالی که دارندگان XRP تحت تأثیر دعوای حقوقی ریپل در همان استدلال قرار گرفتند.

در مارس 2023، قاضی تورس در مورد درخواست های ارائه شده توسط هر دو طرف برای رد شهادت کارشناسی تصمیم گرفت. با گذشت بیش از 100 روز از حکم مارس، حکم خلاصه هنوز در انتظار است. این تأخیر بیشتر از میانگین زمانی است که قاضی از احکام دابرت در پرونده‌های قبلی گرفته شده است، و از این رو، انتظار می‌رود که دادگاه خلاصه‌ای در دعوای ریپل هر زمانی برگزار شود.

فدرال رزرو ایالات متحده قبلاً اعلام کرده بود که خدمات FedNow در جولای 2023 شروع به کار خواهد کرد. این سرویس خدمات پرداخت فوری توسط مؤسسات مالی در سراسر ایالات متحده را در تمام ساعات شبانه روز و در طول سال تسهیل می کند. جالب اینجاست که در میان بانک‌هایی که برای عرضه در اول جولای حضور دارند، سه بانک شریک ریپل وجود دارند: Finastra، Volante Technologies و ACI Worldwide. از این رو، جامعه کریپتو متعجب است که آیا حکم دعوی ریپل باید قبل از راه اندازی FedNow برای اطمینان از انطباق قانونی ارائه شود یا خیر.

Related Posts

Leave a comment