ایلان ماسک مالکیت پامپ و دامپ “کیف پول Dogecoin” را رد کرد [هشدار FUD]

photo_2023-06-18_11-46-07

هشدار FUD، بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌ای این موضوع را به‌عنوان ایلان ماسک گزارش می‌کنند که «مالک دوج‌کوین نیست»، اما در واقع او تنها نداشتن «کیف‌پول‌های Dogecoin» را که بخشی از کیف‌پول‌های متهم به تجارت داخلی هستند، رد کرد.

بنابراین، به اخبار مناسب برگردیم. شکایت دسته جمعی میلیون دلاری علیه ایلان ماسک به دلیل تجارت داخلی ارز دیجیتال Dogecoin امروز چرخش جدیدی به خود گرفت. الکس اسپیرو، وکیل ایلان ماسک فاش کرد که آقای ماسک هیچ کیف پول Dogecoin که بخشی از دستکاری قیمت باشد، ندارد.

پیش از این، یک شکایت دسته جمعی علیه این میلیاردر به اتهام دستکاری در قیمت Dogecoin و نقدینگی 95 میلیون دلاری از پامپ دوج لیکویید شده بود.

کیف پول های Dogecoin در دعوا متعلق به ایلان ماسک نیست؟
ایلان ماسک در موارد متعدد Dogecoin را به طور عمومی برای تعداد زیادی از دنبال کنندگان خود در توییتر تبلیغ کرده است. همیشه اعتقاد بر این بود که این میلیاردر در واقع یک دارنده Dogecoin است. در جریان دادخواستی که علیه ایلان ماسک ارائه شده است، به طور خاص به کیف پول‌های دوج کوین اشاره شده است که از توییت‌های ایلان ماسک بین 3 آوریل 2023 تا 9 آوریل 2023 سود برده‌اند.

در 3 آوریل 2023، ایلان ماسک لوگوی پرنده معروف توییتر را به نماد Dogecoin تغییر داد که نشان دهنده یک سگ شیبا اینو است. به دنبال آن، قیمت Dogecoin در یک روز به میزان 25 درصد افزایش یافت.

همانطور که نیویورک پست گزارش داد، وکیل او امروز در دادگاه وکیل شاکی را به دلیل فرض اینکه کیف پول در حال محاکمه متعلق به میلیاردر ایلان ماسک است، مورد انتقاد قرار داد. او استدلال کرد که تنها مبنای شکایت این است که این کیف پول ها متعلق به ایلان است و در واقع اشتباه است.

Related Posts

Leave a comment