رمز ارز بیت کوین SV (BSV) در 30 روز گذشته تقریبا دو برابر شد.

photo_2023-10-22_10-16-22

بیت کوین SV (BSV)، یکی از بزرگ‌ترین فورک‌های بیت‌کوین (BTC) و ارزهای دیجیتال اثبات کار (PoW) در سال 2023، شاهد افزایش دارایی‌های همنام خود در اکتبر 2023 است. در اینجا برخی از کاتالیزورها وجود دارد که می‌توانند باعث افزایش قیمت BSV شوند. بالاترین یک سال اخیر
امروز، 21 اکتبر 2023، ارز دیجیتال بیت کوین SV (BSV) در صرافی‌های اصلی اسپات بیش از 58 دلار را چاپ کرد. BSV در اواسط سپتامبر 2022 برای آخرین بار بالای 58 دلار معامله شد. از زمان شروع دوره انفجاری آن در 27 سپتامبر، قیمت آن بیش از 90 درصد افزایش یافت و از 30 دلار به 58 دلار افزایش یافت.

افزایش BSV با اعلامیه های بزرگترین صرافی های متمرکز آغاز شد. همانطور که قبلاً گفته شد، بایننس (BNB)، بزرگترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال، قرارداد دائمی BSV با حاشیه دلار را با اهرمی عظیم 50 برابری فهرست کرد.

به لطف تصمیم بایننس (BNB)، BSV یک شبه 30 درصد افزایش یافت و بهترین عملکرد را در میان همه آلت کوین‌های با ارزش بالا کسب کرد.

همچنین لیست جدید $BSV در حال آمدن به معاملات اسپات #Bitrue است.

همچنین، Bitrue، یک صرافی متمرکز جریان اصلی که به ویژه در جوامع حامیان XRP و Ripple محبوب است، BSV را با جفت ارزUSDT فهرست کرد و یک کمپین پاداش خوشامدگویی 1000 دلاری ترتیب داد.

جالب است که تجمع غیرمنتظره BSV در بحبوحه تحولات بحث برانگیز که حامی اصلی آن را شامل می شود، اتفاق می افتد. همانطور که قبلا پوشش داده شد، کریستن آگر-هانسن، کارآفرین برتر فناوری و علاقه‌مند به بیت کوین SV (BSV) به دلیل درگیری با کریگ رایت، چهره کلیدی BSV، از سمت مدیرعاملی nChain کنار رفت.

در همان زمان، دکتر رایت یک برد قانونی بزرگ به دست آورد. دادگاه درخواست تجدیدنظر وی در مقابل کوبرا بیت کوین را رد کرد تا توسعه دهنده با نام مستعار مجبور به توقف فعالیت وب سایت Bitcoin.org در بریتانیا به دلیل نقض حق چاپ شود.

Related Posts

Leave a comment