لایت کوین دوازدهمین سالگرد تولد خود را در ماه اکتبر جشن گرفت.

41611

لایت کوین با ثبت رکورد جدیدی در هش ریت شبکه خود به نقطه عطف قابل توجهی دست یافته است. بنیاد لایت کوین به X رفت تا با هیجان نقطه عطف رسیدن را اعلام کند.

LTC یک ATH جدید در هش ریت شبکه خود تعیین کرده است که نشانگر امنیت کلی یک شبکه بلاک چین است. هش ریت استخراج یک معیار امنیتی کلیدی است. زیرا هرچه قدرت هش (محاسبات) شبکه بیشتر باشد، امنیت و مقاومت کلی آن در برابر حمله بیشتر می شود.
در آگوست 2014، هش ریت لایت کوین تنها به 1 TH/s رسید. چهار سال بعد، در آگوست 2018، هش ریت به 250 TH/s رسید. تا آگوست 2022، هش ریت لایت کوین دو برابر شده و به 500 TH/s رسیده است. از آگوست امسال، هش ریت LTC به بیش از 750 TH/s افزایش یافته بود. در حال حاضر، هش ریت رکوردهای جدید 1.1 PH/s را ثبت کرده است.
در اوایل اکتبر، لایت کوین دوازدهمین سالگرد خود را جشن گرفت و 12 سال تعطیلی صفر را جشن گرفت. در این دوره، شبکه لایت کوین به نقطه عطف 180 میلیون تراکنش رسید که نشان دهنده افزایش استفاده از آن و پذیرش رو به رشد آن در بازار بود.

علیرغم نقاط عطف قابل توجهی که بلاک چین به آن دست یافته است، قیمت لایت کوین از ماه اوت در محدوده ای تثبیت شده است. تلاش بولز برای خارج شدن از محدوده با مانعی در سطح 72.45 دلار در 24 اکتبر مواجه شد.
قیمت لایت کوین افزایش های خود را معکوس کرد و به صورت روزانه و هفتگی به 69.44 دلار کاهش یافت.
در هفته گذشته، در 27 اکتبر، شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Santiment گزارش داد که فعالیت آدرس LTC و تراکنش‌های نهنگ افزایش یافت و به سطوحی رسید که قبلاً در ژوئن 2023 مشاهده شده بود.

منبع: u.today

Related Posts

Leave a comment