راه اندازی Shibarium باعث خرید انبوه Bone می شود.

photo_2023-01-10_18-20-00

شخصی که پروژه PawZone، JD با موضوع SHIB را تأسیس کرد، دیدگاه خود را در مورد چشم انداز گسترش کاربران BONE در آینده نزدیک به اشتراک گذاشته است.
او انتظار دارد که راه اندازی طولانی مدت پروتکل لایه 2 Shibarium باعث افزایش گسترده دارندگان BONE شود که مایل به انجام تراکنش ها در Shibarium هستند. انتظار می رود دارندگان فعلی 65 هزار افزایش دهند. او در توییتی به ارتش SHIB یادآوری کرد که به محض راه اندازی و راه اندازی Shibarium، همه کاربران آن برای پرداخت هزینه های گاز در شبکه به توکن های BONE نیاز خواهند داشت. تا کنون، این توییت ادامه دارد، تعداد دارندگان BONE 65000 نفر است. بنابراین، JD، معتقد است که پس از مدتی، هر دارنده SHIB شروع به ذخیره این توکن برای آماده شدن برای انتشار Shibarium خواهد کرد. وقتی #شیباریوم منتشر شود، میلیون‌ها تراکنش انجام خواهد شد، اما برای گاز به BONE دلار نیاز دارند.
او همچنین تصریح کرد که Shibarium در طول فصل جشن منتشر نخواهد شد زیرا اعضای تیمش باید هزینه کنند. این بار با خانواده هایشان یکی دیگر از جنبه های پروتکل لایه 2 برای SHIB که بسیاری به آن امیدوار هستند افزایش سوختگی SHIB از طریق آن است. همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، چندین عضو برجسته جامعه SHIB در توییتی نوشتند که انتظار دارند “تریلیون ها SHIB” پس از راه اندازی Shibarium از گردش خارج شود. تریلیون‌ها SHIB مرتبط با راه‌اندازی شیباریوم سوزانده می‌شود: نهنگ SHIB «تریلیون‌ها SHIB با Shibarium سوزانده می‌شوند» ایده این است که توسعه‌دهندگان SHIB قصد دارند از بخشی از کارمزد تراکنش‌های خود (پرداخت در BONE) برای تبدیل آنها به Shiba Inu و سپس استفاده کنند.

Related Posts

Leave a comment