تتر1 میلیارد توکن USDT مبتنی بر ترون را درشبکه مینت کرد.

photo_2023-12-12_11-03-39

بر اساس داده های ارائه شده توسط کارگزار بلاک چین، Lookonchain، وزارت خزانه داری تتر یک میلیارد USDT (Tether) اضافی در شبکه Tron ضرب کرده است. تبلیغات این آخرین انتشار بخشی از یک رگه گسترش عظیم است، که از 3 نوامبر در مجموع 6 میلیارد توکن USDT در هر دو شبکه Tron و Ethereum ضرب شده است. چرا Tether توکن ها را ضرب می کند؟
استخراج USDT توسط Tether چندین عملکرد مهم را در چشم انداز دارایی دیجیتال انجام می دهد. هدف اصلی تتر ارائه یک نمایش دیجیتالی پایدار از ارزهای فیات در محیط بلاک چین است. USDT گزینه ای کم نوسان برای کاربران ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. بنابراین، اغلب به عنوان یک پناهگاه امن در مواقع آشفتگی بازار عمل می کند.
تتر توکن‌های اضافی را در درجه اول برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده در بازار ارزهای دیجیتال و اطمینان از ثبات پیوند خود با ارزهای فیات مانند دلار آمریکا تولید می‌کند. بازگشت استیبل کوین ها داده های اخیر Glassnode حاکی از یک روند جوان سازی در بازار استیبل کوین است. برای اولین بار در بیش از 18 ماه، توسعه قابل توجهی در این بخش رخ داده است، به طوری که USDT تتر به بالاترین ارزش بازار 89 میلیارد دلاری رسیده است.
مجموع ارزش بازار استیبل کوین‌های اصلی در ماه گذشته نزدیک به 5 میلیارد دلار افزایش یافته است و اکنون به 124 میلیارد دلار رسیده است. این رشد، با معکوس کردن روند نزولی که در می 2022 آغاز شد، سیگنال صعودی قابل توجهی را برای بازار ارزهای دیجیتال نشان می دهد. تحلیلگران این روند را به عنوان شاخصی از بهبود نقدینگی تفسیر می کنند. مهمتر از همه، تتر در خط مقدم این توسعه بوده است.

منبع : u.today

Related Posts

Leave a comment