درآمد استخراج‌کنندگان بیت‌کوین از کارمزدها افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده شروع روند صعودی بزرگ است.

IMG_20230323_165129_091

امتیاز Z دو ساله برای درآمد استخراج‌کنندگان از کارمزدها پس از مدت‌ها مثبت شده است و نشان‌دهنده موج‌های جدیدی از پذیرش است. از لحاظ تاریخی، این آغازی برای گاو نرهای بزرگ بوده است.

افزایش 60 درصدی بیت کوین (BTC) از سال تا به امروز ممکن است تنها اولین نقطه عطف در مسیر صعودی آن باشد، زیرا درآمد استخراج کنندگان از کارمزد تراکنش در حال افزایش است. این تلنگر مثبت نشان می‌دهد که درآمد استخراج‌کنندگان از کارمزد تراکنش‌ها به نشانه افزایش تقاضای شبکه، از میانگین دو ساله منحرف می‌شود. از لحاظ تاریخی، بازگشت رژیم هزینه های بالا با شروع دوره های صعودی بزرگ همزمان شده است.

   امتیاز Z تعداد انحرافات استاندارد از درآمد متوسط ​​دو ساله کارمزد را اندازه گیری می کند. نمره Z معمولاً مثبت است و در طول دویدن گاو نر افزایش می یابد و در طول دویدن خرس منفی است.

 استخراج‌کنندگان بیت‌کوین پازل‌های الگوریتمی پیچیده‌ای را حل می‌کنند تا در ازای پاداش‌هایی که در بیت‌کوین پرداخت می‌شوند، تراکنش‌های جدیدی را به زنجیره بلوکی یا دفتر کل توزیع‌شده اضافه کنند. علاوه بر این، ماینرها نیز بخشی از کارمزد تراکنش ها را دریافت می کنند.تراکنش ها در بلوک ها پردازش می شوند و تا 1 مگابایت داده را ذخیره می کنند. از این رو، یک جهش ناگهانی در فعالیت اغلب منجر به تراکم شبکه می شود. تراکنش هایی که منتظر تأیید هستند. در چنین شرایطی ماینرها ابتدا تراکنش هایی با کارمزد بالاتر را هدف قرار می دهند. به عبارت دیگر، هرچه یک کاربر کارمزد بیشتری ارائه دهد، احتمالاً تراکنش سریع‌تر تأیید می‌شود.این شبکه از زمان راه‌اندازی پروتکل Ordinals در ژانویه، شاهد فعالیت‌های سریعی بوده است که به کاربران اجازه می‌دهد ارجاعاتی به هنر دیجیتال را در تراکنش‌های کوچک روی بلاک چین بیت‌کوین ثبت کنند.


 

Related Posts

Leave a comment