نحوه استفاده از NFT ها در امارات

IMG_20230319_092504_816

از آنجایی که امارات متحده عربی به ارائه یک چارچوب نظارتی استقبال کننده برای فناوری‌های مبتنی بر بلاک چین ادامه می‌دهد، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) همچنان در منطقه پیشرفت می‌کنند و به طرق مختلف توسط پروژه‌ها استفاده می‌شوند.

از بلیط‌های کنسرت گرفته تا تحقیقات و امور بشردوستانه، کوین‌تلگراف به دبی و ابوظبی رفت تا چگونگی استفاده از NFT‌ها توسط پروژه‌های رمزنگاری مختلف که در امارات متحده عربی فعالیت می‌کنند را بررسی کند.
ان اف تی ( nft ) ها به محققان پزشکی کمک می کنند تا از گیمرها اطلاعات دریافت کنند.
پروژه ای که در دایره روستای جمیرا در دبی کار می کند راهی برای استفاده از NFT برای دریافت داده ها و بودجه برای محققان پیدا کرد. در کنفرانس اخیر AIBC دبی در جشنواره سیتی، کوین تلگراف با دانشمند هوش مصنوعی Farcana Labs دیمیتری میخایلوف صحبت کرد تا بداند چگونه این شرکت NFT ها را در تحقیقات خود ادغام کرده است.
میخائیلوف به کوین تلگراف گفت که فارکانا در ازای کسری از حقوق مالکیت معنوی در آینده، داده‌هایی را از گیمرها جمع‌آوری می‌کند، که آنها را «اهداکننده» توصیف می‌کند. دانشمندان می‌توانند داده‌ها و بودجه پروژه‌های تحقیقاتی خود را از طریق آنچه «ان‌اف‌تی‌های پژوهشی» می‌نامند، جمع‌آوری کنند، که به اهداکنندگان و سرمایه‌گذاران داده می‌شود. میخائیلوف توضیح داد:

برای من، به‌عنوان یک دانشمند، به‌عنوان یک استاد، این یک راه بزرگ برای دریافت بودجه بدون درخواست کمک‌های مالی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط تحقیقات خود را منتشر کنید، چندین اهداکننده دریافت کنید، آن را به سرمایه گذاران نشان دهید و بگویید، نگاه کنید، من می توانم راه جدیدی برای تشخیص بیماری آلزایمر بر اساس نحوه حرکت موس خود پیدا کنم.
هجوم مردم برای خرید بلیط های کنسرت ریو در قالب nft
اوظبی، یک فستیوال موسیقی رقص الکترونیکی با حضور دی جی های محبوبی مانند کالوین هریس و اسکریلکس، طعم Web3 را از طریق بلیط های NFT ارائه شده توسط Fellaz و BNB Chain برگزار کرد این رویداد در جزیره یاس، محل بسیاری از جاذبه‌ها مانند فراری ورلد و پیست یاس مارینا، که از سال 2009 میزبان مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک ابوظبی بوده، برگزار شد.
کوین تلگراف در 5 مارس از جشنواره بازدید کرد تا ببیند بلیط های NFT چگونه کار می کنند و آیا تفاوت هایی بین بلیط های سنتی و بلیط هایی که از فناوری بلاک چین استفاده می کنند وجود دارد یا خیر. جدا از چند مرحله اضافی، مانند دانلود یک کیف پول خاص، استفاده از بلیط های NFT بسیار شبیه به استفاده از بلیط های معمولی است. با این حال، در حالی که ممکن است تفاوت ها به طور مستقیم قابل مشاهده نباشد، مزایای آن در پشت صحنه وجود دارد. به گفته آلوین کان، مدیر رشد زنجیره BNB، یکی از مزایای متعدد بلیط های NFT نسبت به سیستم های سنتی فروش بلیط این است که چگونه بلیط ها می توانند با موضوع تقلب NFT مبارزه کنند. او توضیح داد که: NFT ها وسیله ای مطمئن و مطمئن برای تأیید صحت بلیط ارائه می دهند و دسترسی به ورود را منحصراً برای کسانی که بلیط های قانونی دارند تضمین می کنند.
علاوه بر این، کان همچنین به کوین تلگراف گفت که مزایای دیگری برای بلیط های NFT وجود دارد، مانند انعطاف پذیری انتقال بلیط به دوستان یا فروش مجدد بلیط بدون پرداخت هزینه به فروشندگان. برای سازمان‌دهندگان رویداد، کان اشاره کرد که سوابق مالکیت زنجیره‌ای خواهند داشت و به آنها امکان می‌دهد حتی پس از رویداد بیشتر با مخاطبان تعامل داشته باشند . او گفت: «برای مثال، پخش NFT های مرتبط با موسیقی با هدف این است که افراد دارای اشتراک ویژه هستند میتوانند خیلی زود تر از اکران آن موسیقی را تست کنند
مدیر اجرایی همچنین اشاره کرد که این شرکت قصد دارد بلیط های NFT را در رویدادهای بیشتری در امارات متحده عربی و در سطح جهانی ادغام کند.
جوایز NFT در بشردوستی نقش دارد
پس دادن و انجام کارهای خیریه در فرهنگ امارات جا افتاده است. رهبران کشور ابتکارات مختلفی را رهبری می کنند و دولت کارهای اجتماعی، خیریه و بشردوستانه را در داخل و خارج از امارات متحده عربی رهبری می کند. در کنفرانس AIBC دبی، کوین تلگراف همچنین با پروژه ای صحبت کرد که بر امور بشردوستانه تمرکز دارد تا دریابد که NFT چگونه نقش مهمی در اکوسیستم آن ایفا می کند.

Related Posts

Leave a comment