رقیب دوج کوین، شیبا اینو، تریلری را برای بازی Rocket Pond Metaverse منتشر کرد.

IMG_20230610_120843_156

دارایی میم محبوب با تم سگ و رقیب شیبا اینو (SHIB) Dogecoin (DOGE) در حال انتشار یک تریلر برای متاورس Rocket Pond مورد انتظار خود است.

 در اعلامیه‌ای جدید، تیم توسعه‌دهنده memecoin تریلر یک دقیقه‌ای را منتشر کرده است که Rocket Pond، متاورس آینده زمینی اکوسیستم را به نمایش می‌گذارد.

 در یک پست وبلاگ، توسعه‌دهندگان SHIB همچنین از The Game Builder، یکی از عملکردهای کلیدی متاورس، رونمایی کردند.

 «Game Builder» یک ابزار توسعه قوی است که دارای رابط کاربر پسند و ویژگی‌های گسترده برای سفارشی‌سازی است. با یک موتور فیزیک واقع گرایانه، کاربران می توانند با استفاده از مدل های سه بعدی، اشیاء منطقی بازی و قالب های بازی، تجربه های منحصر به فرد و جذابی از گیم پلی ایجاد کنند.

 این ابزار قدرتمند است زیرا نه تنها به کاربران اجازه می‌دهد فضاهایی برای اوقات فراغت و سرگرمی ایجاد کنند، بلکه بستر کاملی را برای صاحبان زمین فراهم می‌کند تا مدل‌های کسب‌وکار یا فعالیت‌هایی را تولید کنند که می‌توانند درآمدزایی داشته باشند.»

 علاوه بر این، تیم ریوشی پلازا، “قلب تپنده” متاورس را که ظاهراً از نام بنیانگذار ناشناس memecoin گرفته شده است، نشان داد.

 همانطور که ما به ساختن پیش بینی ادامه می دهیم، می خواهیم رونمایی آینده Ryoshi Plaza مورد انتظار را اعلام کنیم. این فضای خارق‌العاده به عنوان قلب تپنده Shib – The Metaverse عمل می‌کند و با زیبایی الهام‌بخش و ارجاعات فرهنگی غنی خود کاربران را مجذوب خود می‌کند.

Related Posts

Leave a comment