کاردانو (ADA) نسخه جدید Hydra را معرفی کرد، پامپ ورودی ADA اتفاق می افتد؟

photo_2023-08-20_11-59-13

طبق به‌روزرسانی که توسط توسعه‌دهنده Cardano، Sebastian Nagel در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته شده است، آخرین به‌روزرسانی برای Cardano Hydra، راه‌حل مقیاس‌بندی لایه ۲ پرچمدار پروتکل وجود دارد. نرم افزار Cardano Hydra v0.12.0 در اوایل این هفته منتشر شد. ناگل جزئیات یادداشت های انتشار خود را همراه با خلاصه ای در توییتر به اشتراک گذاشت.

این نسخه جدید همچنین عملکردهای اضافی را برای Cardano Hydra به ارمغان می آورد که مربوط به رابط های برنامه نویسی برنامه (API) است. راه حل مقیاس بندی لایه 2 شروع به کار با نقاط پایانی API جدید می کند و توسعه دهندگان و محققان Web3.0 را در دسترس تر می کند.

علاوه بر این ویژگی‌ها، ارتقای Hydra با برخی بهینه‌سازی‌های کد برای افزایش عملکرد و امنیت زنجیره‌ای Hydra ارائه شد. با این قابلیت‌های سریع و ایمن‌تر، Hydra باید به چندین نقطه عطف جدید دست یابد.

انتظار می رود جزئیات بیشتری از انتشار آن توسط مشارکت کنندگان در کنوانسیون آینده ارزهای دیجیتال Rare Evo 2023 که در دنور، کلرادو بین 24 و 26 آگوست برگزار می شود، به اشتراک گذاشته شود. Hydra در ابتدا به نسخه 0.11.0 ارتقاء داده بود که با اضافه کردن پشتیبانی تراکنش های زماندار، دفتر کل Layer-2 را کاملاً به Cardano Layer-1 یکسان می کرد.
در 24 ساعت گذشته که در زمان انتشار به‌روزرسانی است، قیمت ADA 1.51 درصد افزایش یافته است و اکنون در 0.2681 دلار معامله می‌شود. گاوهای کاردانو ممکن است از این قابلیت استفاده افزایش یافته برای جمع کردن روی سکه استفاده کنند و به ترسیم بهبودی بسیار مورد نیاز پس از رکود بازار این هفته کمک کنند.

Related Posts

Leave a comment