راه اندازی شیباریوم با تاخیر مواجه شد، 2.5 میلیون دلار در صندوق های پل شده محبوس شد و 500 میلیون دلار از سقف بازار SHIB پاک شد.

photo_2023-08-17_19-55-40

زاخ ایکس‌بی‌تی، کارمند Onchain، راه‌اندازی شیباریوم را نامرتب توصیف کرد.راه‌اندازی شبکه اصلی شیباریوم که بسیار مورد انتظار شیبا اینو بود، با ثبت تراکنش‌های گیر افتاده و وجوه آغاز شد.

شرکت امنیتی بلاک چین Beosin فاش کرد که حدود 1.7 میلیون دلار اتریوم در حال حاضر در قرارداد پل قفل شده است و اضافه کرد که تراکنش‌های این شبکه در حال تعلیق هستند.

با استفاده از داده‌های Shibariumscan، می‌توان تایید کرد که آخرین تراکنش موفق در شبکه چهار ساعت پیش و در زمان انتشار انجام شده است.

کارآگاه Onchain ZachXBT یک اسکرین شات از Etherscan به اشتراک گذاشت که نشان می دهد 762000 دلار دیگر توکن BONE در قرارداد پل گیر کرده است.

این بدان معناست که حدود 2.5 میلیون دلار دارایی دیجیتال در حال حاضر در قرارداد پل شبکه گیر کرده است.

ایرادات این شبکه مورد انتقاد قرار گرفته است و ZachXBT را مجبور کرده است که راه اندازی آن را “درهم و برهم” توصیف کند. در همین حال، Beosin به کاربران توصیه کرد که “به طور موقت استفاده از Shibarium را متوقف کنند.”

فرصتی برای بازیگران بدخواه؟
در میان این مسائل، مدیر بازاریابی Shiba Inu، Lucie، در X (توئیتر سابق) در مورد عوامل مخربی که ممکن است برنامه‌های غیرمتمرکز کلاهبرداری و توکن‌های rug-pull را، از جمله موارد دیگر، در شبکه Shibarium توسعه دهند، به جامعه هشدار داد.

طبق داده‌ها، SHIB در زمان انتشار بیش از 10 درصد کاهش یافت و به 0.000009068 دلار رسید و حدود 500 میلیون دلار از ارزش بازار خود در 24 ساعت گذشته پاک شد. از سوی دیگر، BONE در زمان نگارش مقاله با 16 درصد کاهش به 1.28367 دلار رسید.

Leave a comment