خرده‌فروش آنلاین جهانی علی‌بابا پشتیبانی پرداخت را برای میم کوین فلوکی (FLOKI) اضافه می‌کند.

IMG_20230603_140226_896

پلتفرم AliExpress، خرده‌فروش آنلاین جهانی غول فناوری Alibaba، در حال اضافه کردن پشتیبانی از memecoin است که رقیب Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) است.

 در یک اطلاعیه جدید، تیم پشت دارایی میم فلوکی (FLOKI) می‌گوید که کاربران اکنون می‌توانند از ارز دیجیتال با مضمون سگ برای خرید محصولات در AliExpress، یکی از بزرگترین خرده‌فروش‌های آنلاین در جهان، استفاده کنند.

 مصرف‌کنندگان می‌توانند از طریق AliExpress از طریق Shopping.io، یک پروتکل تجارت الکترونیک متمرکز بر رمزنگاری که به خریداران این فرصت را می‌دهد تا با استفاده از دارایی‌های دیجیتال، اقلامی را از خرده‌فروش‌های بزرگ مانند آمازون، والمارت، Etsy و eBay خریداری کنند.

 اخبار حمایت AliExpress از Floki تأثیر کمی بر قیمت دارایی meme داشت زیرا در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.000032 دلار معامله می‌شود، که در 24 ساعت گذشته کاهش کسری داشته است.

 داده‌ها نشان می‌دهد که 78 درصد از مالکان FLOKI در صورت فروش دارایی‌های خود ضرر می‌کنند، در حالی که 14 درصد سودآور هستند و 9 درصد در حال شکست هستند. IntoTheBlock همچنین دریافت که 81٪ از کسانی که SHIB را نگه داشته اند نیز زیر آب هستند.

Related Posts

Leave a comment