بانک آمریکا ورود بی سابقه ای به سهام و ارزهای دیجیتال ایالات متحده را مورد توجه قرار داد.

photo_2024-03-16_12-48-14

بانک آمریکا گزارش داده است که جریان ورودی به سهام و ارزهای دیجیتال ایالات متحده رکوردشکنی شده است. این تحلیل به رهبری مایکل هارتنت، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری، افزایش خیره کننده 56.1 میلیارد دلاری به صندوق های سهام ایالات متحده را گزارش کرد.
این بزرگترین هجوم یک هفته ای است که تاکنون ثبت شده است. علاوه بر این، ارزهای دیجیتال با 3.4 میلیارد دلار ورودی، نقطه عطف قابل توجهی را تجربه کردند. ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای بازیگران اصلی را جذب می‌کنند چشم‌انداز ارزهای رمزنگاری‌شده شاهد تجدید علاقه نهادی است، به‌طوری‌که مریل لینچ و ولز فارگو بانک آمریکا، وجوه قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.
این نشان دهنده پذیرش رو به رشد دارایی های دیجیتال در بین موسسات مالی سنتی است. از زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار این ابزارهای سرمایه گذاری را در ژانویه تایید کرد، علاقه زیادی به نحوه ادغام آنها در پلتفرم های کارگزاری عمده ایالات متحده وجود داشت.

اوراق قرضه شرکتی نیز در این ترکیب رتبه بالایی دارند. ETFهای ژاپنی و بازارهای نوظهور (EM) حضور غیرمعمول اما قابل توجهی در صحنه سرمایه گذاری دارند. از طرف دیگر، علیرغم رسیدن به بالاترین سطح تاریخ (ATH)، ETF های طلا خود را عقب می بینند.
نگاهی زیبا به جریان های ETF 2024 YTD بر اساس دسته

.. سهام رشد ایالات متحده و بیت کوین تا کنون داستان های سال هستند. اوراق قرضه شرکت در آنجا نیز.. ژاپن و EM قابل توجه هر دو ظاهر نادری دارند.
صعود سریع شرکت‌های پیشرو صنعت فناوری، در کنار رکوردهای بی‌سابقه در ارزش ارزهای دیجیتال، نشان‌دهنده فضایی در بازار است که سرشار از «شادی فوق‌العاده» است. این احساس با شتاب مجدد تورم و ارقام نرم شدن رشد ترکیب می شود که به گفته هارتنت نشان دهنده ذهنیت حبابی در بین سرمایه گذاران است.

Related Posts

Leave a comment