مسترکارت «شبکه چند توکنی» را برای پشتیبانی از صنعت دارایی دیجیتال گسترده‌تر معرفی می‌کند.

photo_2023-06-30_14-45-10


مسترکارت شبکه Multi-Token (MTN) خود را معرفی کرده است، یک فروشگاه اپلیکیشن که از فناوری‌های بلاک چین برای ساخت برنامه‌های مالی تنظیم‌شده پشتیبانی می‌کند. رئیس بخش رمزنگاری و بلاک چین غول پرداخت گفت: MTN یکی از جاه طلبانه ترین پروژه های مسترکارت در حوزه دارایی های دیجیتال تا به امروز است. “هدف ما حمایت از صنعت دارایی دیجیتال گسترده تر و طرف های علاقه مند برای کمک به تقویت اعتماد به آینده آن است.
Raj Dhamodharan، رئیس رمزارز و بلاک چین Mastercard، در یک پست وبلاگی در روز چهارشنبه اعلام کرد:

او توضیح داد: «چشم انداز ما برای MTN ارائه مجموعه‌ای از قابلیت‌های اساسی است که برای ایجاد تراکنش‌ها در دارایی دیجیتال و اکوسیستم‌های بلاک چین ایمن، مقیاس‌پذیر و قابل تعامل است – که در نهایت امکان پرداخت کارآمدتر و برنامه‌های کاربردی تجاری را فراهم می‌کند.»

این مدیر اجرایی به فورچون گفت: شبکه جدید Multi-Token یک فروشگاه برنامه است که از فناوری های بلاک چین برای ساخت برنامه های مالی تنظیم شده پشتیبانی می کند. این پلتفرم به توسعه دهندگان امکان دسترسی به طیف وسیعی از ابزارهایی را می دهد که Mastercard در ماه های اخیر توسعه داده است و افزود که این ابزارها شامل یک نسخه خصوصی از بلاک چین اتریوم است که Mastercard برای توسعه دهندگان برای ساخت برنامه های نوآورانه تبلیغ می کند.

پست وبلاگ Dhamodharan اضافه می کند که نسخه بتای MTN تابستان امسال در بریتانیا منتشر خواهد شد که به عنوان یک پلت فرم آزمایشی “برای توسعه برنامه های آزمایشی زنده و موارد استفاده با موسسات مالی، فین تک ها و بانک های مرکزی” عمل خواهد کرد.

“مرحله اول برنامه ها توسط سپرده های بانکی توکن شده تامین می شود. با گذشت زمان، ما قصد داریم MTN را در بازارهای دیگر در سراسر جهان در دسترس قرار دهیم.»

Related Posts

Leave a comment