کاردانو از نتایج رای گیری Project Catalyst Fund 10 رونمایی کرد.

photo_2023-09-26_10-39-20

هفته گذشته، Input Output Global (IOG)، شرکت مادر پروتکل Cardano، فاش کرد که کمپین Project Catalyst’s Fund 10 را به پایان رسانده است، که از طریق آن قصد دارد استارت‌آپ‌ها را در اکوسیستم راه‌اندازی کند. امروز، این شرکت نتایجی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد چگونه اعضای جامعه در کمپین تازه به پایان رسیده رای دادند.

در زمینه توسعه و زیرساخت، یکی از مهم‌ترین پیشنهادات مورد تایید جامعه، توانایی کاربران برای فراخوانی قراردادهای هوشمند Sidechain به طور مستقیم از کیف پول اصلی Cardano است. بر اساس نتایج رای‌گیری، در مجموع 484 میلیون توکن ADA برای کمک به اعمال تغییرات تخصیص داده شد، و آن را به عنوان یکی از بزرگترین پیشنهادهایی که باید در گروه تامین مالی شود، معرفی کرد.

روی Mithril، NFTها و سایر حوزه‌ها لمس کنید. صندوق کاتالیست پروژه کاردانو 10 نیز بر جنبه‌های دیگر اکوسیستم کاردانو تمرکز می‌کند و تأیید جامعه را برای دوبرابر کردن تلاش‌های توسعه در آن مناطق تضمین می‌کند. Hoskinson مرتبط به NFT‌های Cardano می‌پردازد یکی از این جنبه‌ها افزایش مقیاس‌پذیری از طریق Hydra Head، پیشرفت‌های Mithril و مجوز برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) از هر دو پروتکل Cardano و زنجیره‌های خارجی برای استفاده در بازی‌های میزبان Cardano است. Cardano یک بار دیگر ثابت کرد که تا چه حد به تمرکززدایی از طریق جامعه خود با نتیجه Project Catalyst بستگی دارد.

Related Posts

Leave a comment