اداره مالی دبی توکن XRP را به عنوان “توکن رمزنگاری شناخته شده” تایید کرد

photo_2023-11-05_10-19-23

تنظیم کننده مالی دبی، اداره خدمات مالی دبی، XRP را به عنوان یک رمز رمزنگاری شناخته شده برای استفاده در مرکز مالی بین المللی دبی DIFC، یک منطقه ویژه اقتصادی، تایید کرده است.
ریپل توضیح داد: «شرکت‌های دارایی مجازی دارای مجوز در DIFC اکنون می‌توانند XRP را در خدمات دارایی مجازی خود بگنجانند.
ریپل روز پنجشنبه اعلام کرد که اداره خدمات مالی دبی (DFSA) XRP را برای استفاده در مرکز مالی بین المللی دبی (DIFC)، یک منطقه اقتصادی ویژه در دبی، امارات متحده عربی تایید کرده است. DFSA آژانس نظارتی مالی DIFC است. ریپل توضیح داد:

شرکت های دارای مجوز مجازی در DIFC اکنون می توانند XRP را در خدمات دارایی مجازی خود بگنجانند.

روز پنجشنبه، سازمان خدمات مالی دبی همچنین “اعلامیه ای درباره شناسایی رمز ارزها” منتشر کرد و اعلام کرد که XRP و toncoin (TON) به لیست “توکن های رمزنگاری شناخته شده” اضافه شده اند. رگولاتور تصریح کرد: این شناسایی از تاریخ این اطلاعیه لازم الاجرا است و تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی است.

لیست رمزارزهای شناسایی شده DFSA اکنون شامل پنج ارز رمزنگاری شده است: بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، لایت کوین (LTC)، تون کوین (TON) و XRP. این لیست مشخص می کند که TON و XRP در 2 نوامبر اضافه شدند در حالی که BTC، ETH و LTC در 1 نوامبر 2022 اضافه شدند.

ریپل همچنین توضیح داد که این شرکت DIFC را به عنوان محل دفتر مرکزی خود در خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) در سال 2020 “به دلیل قوانین نوآوری رو به جلو، شبکه گسترده و شهرت دبی به عنوان یک مرکز مالی پیشرو جهانی” انتخاب کرد. این شرکت خاطرنشان کرد که تقریباً 20 درصد از مشتریان آن در این منطقه مستقر هستند.

براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، در مورد تایید XRP توسط سازمان خدمات مالی دبی، به اشتراک گذاشت:

ریپل حضور خود در دبی را دو چندان خواهد کرد و ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری نزدیک با قانونگذاران برای تحقق پتانسیل کامل کریپتو هستیم.

منبع :u.today

Related Posts

Leave a comment