ناشر استیبل کوین Paxos گزارش داده است که مجوز نظارتی را از دپارتمان خدمات مالی نیویورک برای عرضه محصولات خود در بلاک چین Solana دریافت کرده است.

photo_2023-12-23_13-38-08

تا به امروز، به دلیل محدودیت‌های اعمال شده توسط DFS، این شرکت مجاز است استیبل کوین دلاری USDP خود را فقط در شبکه اتریوم منتشر کند. اولین نمایش Paxos on Solana برای 17 ژانویه 2024 برنامه ریزی شده است.
ناشر استیبل کوین Paxos گزارش شده است که مجوز نظارتی را از دپارتمان خدمات مالی نیویورک (DFS) برای عرضه محصولات خود در بلاک چین سولانا دریافت کرده است.

تا به امروز، به دلیل محدودیت‌های اعمال شده توسط DFS، این شرکت مجاز است استیبل کوین Pax Dollar (USDP) خود را فقط در شبکه اتریوم منتشر کند. اولین نمایش Paxos on Solana برای 17 ژانویه 2024 برنامه ریزی شده است.

Pax Dollar یک استیبل کوین با وثیقه فیات است، به این معنی که توسط دلار ایالات متحده پشتیبانی می شود.

والتر هسرت، رئیس استراتژی در Paxos گفت، همانطور که توسط Fortune گزارش شده است، Paxos برای گسترش USDP از اتریوم به Solana پس از یک “بررسی گسترده و جامع” یک “بدون اعتراض” دریافت کرد. این بررسی بر چارچوب ریسک داخلی سولانا متمرکز بود.

هسرت با اشاره به رقبای این شرکت در پشت استیبل کوین‌های تتر، ادعا می‌کند که Paxos “تنظیم‌ترین صادرکننده استیبل کوین در جهان” است.
به گفته رئیس استراتژی، Paxos به دنبال تاییدیه نظارتی برای سایر بلاک چین های لایه 1 و لایه 2 است. طی چند ماه گذشته، Paxos فعالیت های بین المللی خود را گسترش داده است. در 16 نوامبر، این شرکت تأییدیه اولیه تنظیم کننده سنگاپور را برای نهاد جدیدی اعلام کرد که قصد دارد یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا را راه اندازی کند. Paxos همچنین تأییدیه تنظیم کننده ابوظبی را برای صدور استیبل کوین و انجام خدمات دارایی دیجیتال در امارت به دست آورد.

Related Posts

Leave a comment