سهم بازار بایننس با پایان معاملات BTC با کارمزد صفر کاهش یافت.

IMG_20230603_101648_873

 یکی از سخنگویان بایننس گفت. که این شرکت پس از تصمیم خود برای پایان دادن به معاملات بیت کوین با کارمزد صفر، کاهش قیمت را پیش بینی کرده بود، اما این “نگرانی” نیست.

داده‌های جدید نشان می‌دهد که صرافی ارزهای دیجیتال بایننس پس از پایان دادن به بیت‌کوین بدون صفر، سهم بازار خود را از دست داده است.گزارش CCData که در اواسط ماه مه منتشر شد، نشان می‌دهد که سهم بازار معاملات برای دومین ماه متوالی در آوریل به کاهش خود ادامه داد و به 46.3 درصد رسید. این پایین‌ترین سهم بازار Binance از اکتبر 2022 است.

 این کاهش به دنبال تصمیم بایننس برای پایان دادن به تبلیغات بدون کارمزد برای اکثر جفت های معاملاتی بیت کوین بود. نماینده Binance گفت: زمانی که به ترفیع معاملاتی BTC با کارمزد صفر برای اکثر جفت‌های معاملاتی پایان دادیم، کاهش سهم بازار را پیش‌بینی کردیم. این برای ما نگران کننده نیست. ما همچنان عملکرد مالی قوی خود را حفظ می کنیم.»

 این سخنگوی اضافه کرد که هدف فعلی بایننس ارائه خدمات به کاربران از طریق محصولات جدید و موجود است و در عین حال “به سرمایه گذاری در فرآیندهای انطباق برای دوره جدیدی از اطمینان نظارتی ادامه می دهد.”

 پیش از این، بایننس بیش از نیمی از سهم بازار را در اختیار داشت و برخی از ارقام سهم آن را تا 57.5 درصد نشان می‌داد. علاوه بر این، این گزارش اشاره می‌کند که معاملات نقدی بایننس در ماه آوریل با 48.1 درصد کاهش به 287 میلیارد دلار رسید.در حالی که بزرگترین صرافی‌های بعدی، کوین‌بیس و OKX، به ترتیب تنها 5.60 و 5.39 درصد از کل بازار معاملات نقدی را تشکیل می‌دهند، صرافی‌های کوچک‌تر شتاب بیشتری گرفتند. به عنوان مثال، Upbit تا آوریل 4.77 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، در حالی که در ابتدای سال 2023 این میزان 2.81 درصد بود.

 این تحولات در حالی رخ می دهد که بایننس تغییرات دیگری را در عملیات خود تجربه می کند. در 12 می، این شرکت تصمیم خود را برای پایان دادن به فعالیت خود در کانادا با استناد به مقررات جدید اعلام کرد.

Related Posts

Leave a comment