سرویس رایگان Binance برای مشتریان VIP

IMG_20230511_103746_686

بایننس در حال راه اندازی یک پلتفرم جدید است که به دنبال ایجاد ارتباط بین سرمایه گذاران نهادی با مدیران صندوق های سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال است.

 در زمان راه اندازی، پلتفرم جدید با نام «Capital Connect» برای کاربران سطح VIP بایننس از جمله مدیران دارایی و صندوق، کارگزاران، صندوق های تامینی، دفاتر خانوادگی و افراد با ارزش خالص بالا، ارائه دهندگان نقدینگی و شرکت ها در دسترس خواهد بود.طبق پست وبلاگ رسمی، این سرویس برای همه مشتریان VIP موجود بایننس در مناطق غیرمحدود رایگان خواهد بود. این اساساً به این معنی است که صرافی کریپتو هیچ کارمزد یا کمیسیونی دریافت نخواهد کرد. کاربران سطح VIP بایننس که فرآیند تأیید را کامل کرده‌اند، می‌توانند برای دسترسی به پلتفرم به عنوان سرمایه‌گذار یا مدیر سرمایه‌گذاری یا هر دو درخواست دهند.

 به عنوان یک سرمایه گذار، کاربران می توانند صندوق های مختلف را مرور کنند و تخصیص پرتفوی خود را متنوع کنند. آنها همچنین می توانند مدیران سرمایه گذاری را بر اساس استراتژی ها، شرایط بازخرید، کارمزدها، دارایی های تحت مدیریت (AUM) و نسبت های شارپ انتخاب کنند.

 سرمایه‌گذاران تنها کسانی هستند که می‌توانند درخواست‌های اتصال را آغاز کنند، پس از آن مدیران سرمایه‌گذاری می‌توانند قبل از پذیرش اتصال، پروفایل‌های سرمایه‌گذاران را اسکن کنند. مدیران سرمایه گذاری موظفند سوابق بازده ماهیانه را که توسط مدیران معتبر صندوق تأیید شده است ارائه دهند. این داده ها می تواند به سرمایه گذاران در ارجاع به عملکرد گذشته صندوق کمک کند.از طرف دیگر، بایننس پس از برقراری ارتباط موفق، در هیچ بحثی بین طرفین شرکت نخواهد کرد. صرافی کریپتو همچنین گفت که بازگشت سرمایه را تضمین نخواهد کرد.

 “با Capital Connect، یکی از اهداف ما ارائه راهی جدید برای سرمایه گذاران و مدیران سرمایه گذاری برای ارتباط بوده است. ما امیدواریم که این تعهد ما به حمایت از رشد و پذیرش دارایی‌های دیجیتال را نیز نشان دهد.»آخرین پیشنهاد در شرایطی ارائه می شود که بایننس با فشار زیادی در جبهه نظارتی ایالات متحده مواجه است.

 ریختن پول و منابع برای انطباق جهانی در سال گذشته به Binance کمک کرده است تا در چندین حوزه قضایی در اروپا مانند فرانسه، ایتالیا، لیتوانی، اسپانیا، قبرس و لهستان تأییدیه‌هایی کسب کند. این شرکت تحت رهبری CZ همچنین قصد دارد پس از ژوئن سال جاری از طریق خرید صرافی قانونی ساکورا صرافی بیت کوین، وارد بازار ژاپن شود.

Related Posts

Leave a comment