صرافی Coinbase معاملات BUSD را در بحبوحه سرکوب نظارتی به حالت تعلیق در می آورد

photo_2023-02-28_14-08-37

صرافی ارزهای دیجیتال Coinbase اعلام کرد که معاملات را به حالت تعلیق در می آورد و دارایی استیبل کوین BUSD تحت مدیریت Paxos را از فهرست حذف می کند. این تصمیم به دنبال افشای پاکسوس است که اداره خدمات مالی ایالت نیویورک به آن دستور داده است.
در 27 فوریه 2023، Coinbase اعلام کرد که تجارت بایننس USD (BUSD) را به دنبال سرکوب قانونی اخیر استیبل کوین توسط وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک (NYDFS) در 13 فوریه به حالت تعلیق در می آورد. گزارش ها نشان می دهد که اوراق بهادار ایالات متحده و کمیسیون بورس (SEC) در آن روز یک اطلاعیه Wells در مورد BUSD به Paxos ارسال کرد. Paxos در یک بیانیه مطبوعاتی تأیید کرد که NYDFS به شرکت تحت نظارت دستور داده است تا انتشار استیبل کوین را متوقف کند.

این صرافی افزود :ما مرتباً دارایی‌های موجود در بورس خود را رصد می‌کنیم تا مطمئن شویم که استانداردهای فهرست‌بندی ما را برآورده می‌کنند. بر اساس آخرین بررسی‌های ما، کوین‌بیس معاملات binance usd را در 13 مارس 2023، در ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی یا حوالی آن به حالت تعلیق در می‌آورد. تجارت در Coinbase.com (تجارت ساده و پیشرفته)، Coinbase Pro، Coinbase Exchange و Coinbase Prime به حالت تعلیق در خواهد آمد.

Related Posts

Leave a comment