متا روی شبکه اجتماعی غیرمتمرکز مبتنی بر متن با کد P92 کار می کند.

coin

شرکت متا مادر فیس بوک و اینستاگرام، ظاهراً در حال ایجاد یک برنامه محتوای مبتنی بر متن جداگانه است که از ActivityPub پشتیبانی می کند – پروتکل شبکه اجتماعی غیرمتمرکز که Mastodon و سایر برنامه های غیرمتمرکز را که با توییتر رقابت می کنند، تقویت می کند.

بر اساس گزارش TechCrunch، اپلیکیشن آتی – با کد P92 – دارای برند اینستاگرام خواهد بود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با اطلاعات کاربری اینستاگرام خود وارد شوند.
متا روی شبکه اجتماعی غیرمتمرکز مبتنی بر متن با کد P92 کار می کند.

تیم P92 قصد دارد در نسخه اولیه محصول از رویکرد “فورک” پیروی کند و پروفایل های کاربران با جزئیات حساب اینستاگرام آنها مانند نام، نام کاربری، بیو، عکس پروفایل و فالوورها پر شود.

نسخه اولیه این برنامه شامل ویژگی‌هایی مانند پیوندهای قابل لمس در پست‌ها با پیش‌نمایش، بیوگرافی کاربر، نام کاربری، نشان‌های تأیید، تصاویر و ویدیوهای قابل اشتراک‌گذاری خواهد بود. همچنین قابلیت هایی مانند فالوور و لایک خواهد داشت، اما مشخص نیست که آیا ویژگی های نظر دادن و پیام رسانی در نسخه اول محصول گنجانده خواهد شد یا خیر.

تیم توسعه همچنین در حال بحث در مورد امکان اشتراک گذاری مجدد محتوا مانند توییتر است، اما فقط برای حساب های تجاری و سازندگان.

Related Posts

Leave a comment