کریپتو در رسانه های اجتماعی صدای صعودی به دست می آورد.

photo_2022-04-21_14-22-55

فروشنده محبوب داده Santiment در توییتی اعلام کرده است که کاربران پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی در مورد رمزارزها هیجان نشان می‌دهند. در همین حال، بیت کوین و اتریوم در حال بهبود هستند، در حالی که بقیه بازار در قرمز باقی می ماند.

بر اساس توئیتی توسط Santiment، کلمه “پامپ” در حال حاضر در کانال های عمومی در رسانه های اجتماعی مختلف – در Reddit، Discord، توییتر و تلگرام – غالب است. تیم تجزیه و تحلیل Santiment معتقد است که این FOMO (“ترس از دست دادن”) یک نگرانی بزرگ نیست. با این حال، آنها نمی توانند هیچ سیگنال سرخوشی را تا کنون ببینند.

???? به نظر می رسد که #Crypto دوباره در حال به دست آوردن صدای # صعودی است، زیرا کلمه #pump به بالاترین سطح تسلط خود در بین کانال های عمومی #Discord، #Twitter، #Telegram و #Reddit رسیده است. این #FOMO یک نگرانی خفیف است، اما هنوز هیچ سیگنال سرخوشی بزرگی وجود ندارد.

از آنجایی که بازار از سبز به قرمز تبدیل شده است، Santiment متوجه شده است که در حال حاضر، تقریباً 3.05 برابر تراکنش‌های ETH در مقایسه با معاملاتی که با ضرر انجام می‌شوند، سود دارند.

اگر این نسبت در این سطح باقی بماند، این بالاترین سود از 20 اکتبر (نیم سال پیش) است که اتریوم با قیمت 4054 دلار معامله می شد. در زمان انتشار، ETH کاهش قیمت ملایمی را از منطقه 3160 دلار به 3102 دلار نشان می دهد، اما سبز شده است و اکنون 0.08٪ افزایش یافته است. جدای از ETH، در میان 10 رمزارز برتر سبز فقط BTC، Terra و Cardano هستند.

پس از رسیدن به 40961 دلار در 20 آوریل، امروز این ارز دیجیتال پرچمدار جهانی 2.47 درصد بهبود یافته است، در زمان انتشار با قیمت 41994 دلار معامله می شود.

Related Posts

Leave a comment