صرافیCoinbase exec از ‘jailbreak’ ChatGPT برای بدست آوردن شانس در مورد سناریوهای رمزنگاری استفاده می کند.

IMG_20230501_102500_765

با توجه به ChatGPT، بیت کوین 15 درصد احتمال دارد که با کاهش 99.99 درصدی قیمت تا سال 2035، «به بی ربطی محو شود».

یکی از مدیران کوین‌بیس ادعا می‌کند که یک «فرار از زندان» برای ابزار هوش مصنوعی ChatGPT کشف کرده است که به آن امکان می‌دهد احتمال سناریوهای عجیب قیمت ارزهای دیجیتال را محاسبه کند.رئیس عملیات تجاری صرافی ارز دیجیتال و کاربر مشتاق ChatGPT، کانور گروگان، تصویری از نتایج را در 30 آوریل در پست توییتر به اشتراک گذاشت – که نشان می‌دهد احتمال دارد که بیت کوین رشد 15 درصدی داشته باشد.

 ربات ChatGPT حتی در مورد لایت کوین اطمینان کمتری داشت.مدیر اجرایی Coinbase به این نتیجه رسید که ChatGPT “به طور کلی” یک “طرفدار بزرگ” بیت کوین است اما در مورد آلت کوین ها “شکاک تر” باقی می ماند.

قبل از پیش‌بینی ارزهای دیجیتال، گروگان از ChatGPT درخواست کرد تا برای چندین پیش‌بینی سیاسی که شامل ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده می‌شد، شانس تعیین کند.

 مدیر اجرایی همچنین اسکریپتی از دستور را به اشتراک گذاشت که سپس برای ساخت جداول به ChatGPT فرستاد.

 گروگان با ادعای آزمایش بیش از 100 بار درخواست، از دقت نتایج پشتیبانی کرد: من این دستور را 100 بار روی یک حافظه پاک شده GPT 3.5 و 4 اجرا کردم و GPT اعداد بسیار ثابتی را برمی‌گرداند. انحراف معیار در اکثر موارد کمتر از 10% بود و از نظر جهت بسیار سازگار بود.این اولین باری نیست که مدیر اجرایی با استفاده از ChatGPT مسائل مربوط به کریپتو را آزمایش می کند.

Related Posts

Leave a comment