86 میلیارد SHIB توسط سومین کیف پول بزرگ در اتریوم خریداری شد.

photo_2022-04-04_12-03-28

سومین نهنگ بزرگ در بلاک چین اتریوم، که با عنوان “Tsunade” مشخص شده است، 86 میلیارد توکن Shiba Inu را با وجود عملکرد کم‌ قیمت Memetoken خریداری کرد. ارزش این معامله 2.3 میلیون دلار است.

این کیف پول که در حال حاضر حدود 3.5 میلیارد دلار دارایی های دیجیتال مختلف را در خود جای داده است، در حالی که SHIB در تلاش برای خروج از مقاومت 2 مارس بود، خرید بزرگی انجام داد. متأسفانه، خرید کمکی به قیمت SHIB نکرد.

با وجود خرید مقدار زیادی توکن، شیبا اینو بزرگترین دارایی در آدرس نیست. با توجه به صفحه کیف پول WhaleStats، بزرگترین نگهدارنده در کیف پول توکن “American Born Doge” است. این آدرس در حال حاضر دارای 1.8 میلیارد دلار USDOGE است. رتبه دوم در کیف پول توکن PAXG است که به سرمایه گذاران اجازه می دهد از طریق دارایی های دیجیتالی طلا را در معرض دید قرار دهند.

عملکرد بازار شیبا اینو
با وجود یک سری خریدهای بزرگ توسط نهنگ ها در ماه گذشته، شتاب قیمت شیبا اینو پس از رسیدن به 0.000027 دلار کاهش یافت. بالاترین نقطه ای که توکن در ماه مارس به آن دست یافت، 0.000029 دلار بود که به عنوان یک مقاومت روانی قوی در نظر گرفته شد، زیرا توکن قبلاً در ابتدای ماه شکست خورده بود.

در مورد شاخص‌های فنی، میانگین‌های متحرک در شیبا اینو تقریباً دارای یک به اصطلاح «تقاطع مرگ» هستند، که اساساً عبور از میانگین متحرک 50 و 200 روزه زمانی است که MA «کوتاه‌تر» به زیر «طولانی‌تر» می‌رسد.

Related Posts

Leave a comment