ایالت کلرادو پذیرش رمزارز برای پرداخت مالیات را تا پایان تابستان آغاز می کند.

photo_2022-02-18_14-05-25

به عنوان نشانه ای از پذیرش مداوم دارایی های دیجیتال توسط عموم مردم، جارد پولیس، فرماندار کلرادو، ایالتی در غرب ایالات متحده، فاش کرد که آنها شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم به عنوان گزینه پرداخت مالیات در ایالت خواهند کرد. .
به گفته فرماندار پولیس، ایالت همچنین می تواند پرداخت های رمزنگاری شده را برای سایر هزینه های مربوط به ایالت بپذیرد. این بدان معناست که ساکنان کلرادو می توانند برای گواهینامه رانندگی یا سایر صورت حساب های ایالتی خود با استفاده از رمزارز پرداخت کنند.

فرماندار اما خاطرنشان کرد که این حرکت لزوماً به این معنا نیست که دولت در معرض مستقیم این دارایی ها قرار خواهد گرفت. طبق اظهارات وی، کلرادو با یک شرکت رمزنگاری همکاری می کند تا به آن کمک کند تا پرداخت های رمزنگاری را بپذیرد و تبدیل کند.

بودجه ما هنوز به دلار است، مخارج ما هنوز به دلار است، و البته، ما نمی‌خواهیم ریسک سفته‌بازی نگهداری رمزارز را بپذیریم، بنابراین یک لایه تراکنش در آنجا خواهیم داشت. به صورت دلار وارد سیستم های ما خواهد شد.»

کلرادو یکی از اولین ایالت‌های ایالات متحده است که راه‌حل‌های مبتنی بر بلاک چین را برای برخی از مشکلاتی که آن را آزار می‌دهند، پذیرفته است. فرماندار پولیس تاکید کرد که دنور، یک شهر بزرگ در ایالت، از فناوری بلاک چین برای رای گیری در خارج از کشور در انتخابات استفاده کرده است.

گذشته از این، فرماندار کلرادو یکی از اولین سیاستمداران در ایالات متحده بود که کمک های بیت کوین را برای کمپین های سیاسی خود پذیرفت.

در حال حاضر، ایالت هایی مانند آریزونا، تنسی، تگزاس و وایومینگ چندین حرکت طرفدار رمزنگاری را در تلاش خود برای تبدیل ایالت خود به هاب رمزنگاری انجام داده اند.

به غیر از ایالت ها، شهرداران شهرهای میامی و نیویورک نیز تصمیمات استراتژیکی برای جلب توجه کریپتو در شهرهای خود گرفته اند. شهرداران این شهرها در مقاطع مختلف حقوق خود را به بیت کوین دریافت کرده اند.

Related Posts

Leave a comment