بایننس Binance دومین مالیات دهندگان خصوصی در کشور اتحادیه اروپا شد.

photo_2023-09-09_20-38-38

یک سال طول کشید تا واحد پردازش کریپتو به فیات بایننس، Bifinity، شرکتی که دفتر مرکزی آن در لیتوانی قرار دارد، به جمع پنج مالیات دهندگان برتر کشوری راه پیدا کند. Bifinity UAB در سال 2022 بیش از 45 میلیون دلار مالیات بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کرد. محقق می گوید که Bifinity’s Bifinity بزرگترین مالیات دهندگان لیتوانیایی است. این داده ها توسط محقق مستعار بلاک چین توسط DeFi Ignas (@DefiIgnas در X) بر اساس آمار خدمات مالیاتی ملی منتشر شده است. یک دلیل عجیب وجود دارد که من طرفدار Binance هستم. بایننس از طریق نهاد Bifinity در کشور کوچک من در لیتوانی بیشتر از چهار بانک بزرگ شمال اروپا در مالیات مشارکت داشته است.

در واقع، بایننس دومین شرکت بزرگ و چهارمین مالیات دهنده بزرگ در کل بود. همچنین، Bifinity بایننس توسط دو شرکت دولتی پیشی گرفته است (در جدول بالا، VĮ برای “valstybės įmonė”، نوعی نهاد تحت حمایت دولت در لیتوانی باقی می ماند). DeFi Ignas متوجه شد که Bifinity بایننس مالیات بیشتری نسبت به چهار بانک بزرگ فعال در کشور پرداخت کرده است.

روز بعد، ناظر مالی بریتانیا بیانیه هشدار ویژه ای را در رابطه با راه اندازی Bifinity و اولین مشارکت آن با اپراتورهای پرداخت صادر کرد. در ماه‌های گذشته، تعدادی از افسران اصلی بایننس (BNB) را در میان شایعات مربوط به ناکافی بودن ذخایر و سرکوب‌های نظارتی آتی ترک کردند. از ژوئن 2023، بایننس (BNB) پاتریک هیلمن، مدیر ارشد استراتژی خود و استیون کریستی، معاون هماهنگی خود را از دست داده است، در حالی که مدیران روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع در 6 سپتامبر استعفا دادند.

Related Posts

Leave a comment