وکلای Do Kwon قبل از فروپاشی Terra 7 میلیون دلار دریافت کردند.

IMG_20230415_204605_011

دادستان ها در حالی که تلاش می کنند نیت بد کوون را در پیش پرداخت به شرکت حقوقی مرتبط کنند، بر این باورند که این اطلاعات به پرونده کلاهبرداری در حال انجام کمک می کند.

دادستان‌های کره جنوبی تأیید کردند که دو کوون، مدیرعامل Terraform Labs، 9 میلیارد وون (7 میلیارد دلار) به Kim & Chang – یک شرکت حقوقی برتر کره جنوبی – درست قبل از فروپاشی شگفت‌انگیز اکوسیستم Terra ارسال کرده است.تصمیم کوون برای ارسال میلیون‌ها دلار به شرکت حقوقی توسط دادستان‌ها به‌عنوان یک اقدام عمدی علامت‌گذاری شد، که ظاهراً بر آگاهی وی از سقوط قریب‌الوقوع و پیش‌بینی مشکلات قانونی مورد انتظار، همانطور که توسط KBS News گزارش شده است، علامت‌گذاری شد.

 دادستان ها در حالی که تلاش می کنند نیت بد کوون را در پیش پرداخت به شرکت حقوقی مرتبط کنند، بر این باورند که این اطلاعات به پرونده کلاهبرداری در حال انجام کمک می کند. علاوه بر این، وکلای کیم و چانگ از مونته نگرو دیدن کردند تا با هان چانگ جون، مدیر ارشد مالی سابق کوون و ترافورم ملاقات کنند.پیش از این، کوون پس از تلاش برای پرواز به دبی با استفاده از اسناد جعلی در فرودگاه پودگوریتسا در مونته نگرو دستگیر شد. پس از دستگیری وی، هم مقامات ایالات متحده و هم مقامات کره جنوبی به دنبال استرداد کوون هستند. با این حال، دادگاه هنوز تصمیم نگرفته است.در 7 آوریل، فاش شد که دادستان‌های کره جنوبی به کوون مظنون به تبدیل وجوه غیرقانونی از Terra هستند.

 . دادستان ها از Binance خواستند تا تمام درخواست های خروج مرتبط با Kwon را متوقف کند.در مجموع، دادستان ها 414.5 میلیارد وون (314.2 میلیون دلار) از دارایی های غیرقانونی مرتبط با Kwon یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه Terraform و همکارانش را شناسایی کردند که طبق گزارش ها، حدود 91.4 میلیارد وون (69 میلیون دلار) مستقیماً به Kwon مرتبط است.

 

Related Posts

Leave a comment