به گفته یکی از بنیانگذاران Glassnode، بیت کوین آماده افزایش است.

IMG_20230523_121433_909

یکی از بنیانگذاران Glassnode، یان آلمان، نشان داده است که بیت کوین ممکن است آماده صعود باشد. آلمان در توییتی تاکید کرد که شورت بیت کوین پس از شکست چندین بار تلاش برای شکستن به زیر میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA)، خط روندی که سطح حمایت قابل توجهی در نظر گرفته می شود، فرسوده شده است.

علاوه بر این، تقاطع صعودی SMA 50 روزه بر SMA 200 روزه می تواند نشان دهنده افزایش قیمت بیت کوین در افق باشد. این اظهارات صعودی در بحبوحه اظهارات احتیاطی جیمی دیمون، مدیر عامل JPMorgan Chase، که اخیراً در مورد نرخ‌های بهره بالقوه بالاتر هشدار داده است، بیان می‌شود. در طول روز سرمایه‌گذار بانک، دیمون پیشنهاد کرد که نرخ‌ها به طور بالقوه می‌توانند فراتر از 5 درصد فعلی افزایش یافته و به 7 درصد نیز برسند. نظرات دیمون می‌تواند محیطی نزولی را برای دارایی‌های ریسکی مانند بیت‌کوین نشان دهد، که به‌طور بالقوه می‌تواند تحت تأثیر تقویت دلار آمریکا به دلیل افزایش نرخ‌های بهره قرار گیرد.

علاوه بر این، فدرال رزرو سیاست پولی سختگیرانه ای را نشان داده است و اخیراً نرخ بهره معیار خود را به 5 تا 5.25 درصد افزایش داده است. این موسسه در حال حاضر در میان بحث‌ها در مورد ادامه افزایش نرخ‌های بیشتر برنامه‌ریزی‌شده برای ژوئن است یا خیر، که بر عدم اطمینان و فشار نزولی احتمالی بر بازار ارزهای دیجیتال افزوده است. طبق داده‌های CoinMarketCap، در زمان انتشار، بیت‌کوین حدود ۲۷۴۰۶ دلار معامله می‌شود. علیرغم بادهای مخالف احتمالی، تحلیل آلمان حاکی از یک روند صعودی احتمالی برای بیت کوین است. هنوز مشخص نیست که بازار چه واکنشی به تصمیمات پیش‌بینی‌شده فدرال رزرو و سیگنال‌های فنی حمایتی شناسایی‌شده توسط آلمان، سرمایه‌گذاران و تماشاگران به طور یکسان در حال نظارت دقیق بر ارز دیجیتال پرچم‌دار است.

Related Posts

Leave a comment