بیت کوین سودها را از بین می برد و امیدها به بازیابی سریع را از بین می برد.

photo_2022-03-16_12-12-35

بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال، یک بار دیگر الگوی اصلاحی موسوم به «بارت سیمپسون» را تشکیل داد و امید گاوها را از بین برد.

این الگو که از شکل مدل موی شخصیت از موفق ترین سریال های انیمیشن تمام دوران نامگذاری شده است، زمانی شکل می گیرد که یک جهش ناگهانی قیمت با افت شدید به دنبال داشته باشد.

الکس کروگر (Alex Kruger )، تحلیلگر رمزارزها روز سه شنبه در توییتی نوشت:
“یک بار دیگر بیت کوین از الگوی بارت پیروی کرد.”

در ساعات اولیه روز، این رمزارز برتر تا نزدیکی سطح 41800 دلاری افزایش یافت و در نمودار ساعتی ،کندل سبزی را منتشر کرد. پس از عدم موفقیت گاوها ، بلافاصله یک کندل بزرگ قرمز بسته شد. در لحظه انتشار این خبر، بیت کوین کمی بالاتر از سطح 39000 دلاری معامله می شود.

گزارش پیشین U.Today ، مایک نووگراتز(Mike Novogratz) ، مدیر صندوق دارایی های دیجیتال گلکسی(Galaxy Digital) اخیراً پیش بینی کرده است که بیت کوین در آینده نزدیک به موجب کاهش ریسک پذیری در بازار ، عملکرد ضعیفی را به دنبال خواهد داشت. با این حال، وی معتقد است که ارزش این رمزارز پیشرو می‌تواند طی پنج سال بعدی به نیم میلیون دلار  برسد.

تا حد زیادی انتظار می رود فدرال رزرو ایالات متحده امروز ،چهارشنبه برای نخستین در سال های اخیر خبر از افزایش نرخ بهره بدهد. به نظر می رسد افزایش 25 واحدی نرخ بهره مسلم است اما همیشه امکان اتفاق پدیده های غیر منتظره وجود دارد. اگر فدرال رزرو چرخه تشدید سیاست های مالی خود را امروز شروع نکند، بیت کوین تقویت خواهد شد اما چنین سناریویی بسیار بعید به نظر می رسد.

Related Posts

Leave a comment