شرکت Stripe اکنون از مشاغل کریپتو پشتیبانی می کند.

photo_2022-03-11_00-17-45

جان کولیسون، یکی از بنیانگذاران Stripe، در توییتر اعلام کرده است که شرکت خدمات مالی مستقر در دوبلین اکنون از مشاغل ارزهای دیجیتال مانند کیف پول، بازارهای توکن غیرقابل تعویض و صرافی ها پشتیبانی می کند.
این شرکت قبلاً با FTX، پلتفرم تجاری تحت مدیریت میلیاردر Sam Bankman-Fried، شرکت خدمات مالی متمرکز بر رمزنگاری Blockchain.Com و پلت فرم حراج آنلاین هنر دیجیتال Nifty Gateway، همکاری کرده است.

Stripe همچنین راه حل های هویت و شناخت مشتری (KYC) را برای مشاغل ارائه می دهد تا حذف کلاهبرداران و پیروی از قوانین مطابقت را آسان تر کند.

شرکت‌های ارزهای دیجیتال می‌توانند بخشی از درآمد خود را به منظور جبران انتشار CO2 مرتبط با بیت‌کوین و اتریوم با حمایت از فناوری‌های حذف کربن اهدا کنند.

Meltem Demirors، مدیر ارشد استراتژی در CoinShares، در توییتی نوشت که Stripe به کسب‌وکارهای رمزنگاری دسترسی به زیرساخت‌های مالی را یک «ارتقای عظیم» برای کل اکوسیستم است.

Stripe در ابتدا در سال 2015 پشتیبانی از پرداخت بیت کوین را اضافه کرد. با این حال، در اوایل سال 2018 بزرگترین ارز دیجیتال را قطع کرد.

در نوامبر گذشته، کولیسون با توجه به آخرین تحولات در فضا، بازگرداندن پرداخت های رمزنگاری را رد نکرد. او خاطرنشان کرد که رمزارز به عنوان ابزاری برای سرمایه گذاری سفته بازانه به شرکت مربوط نیست.

Stripe اعلام کرد که در حال تشکیل یک تیم اختصاصی ارزهای دیجیتال است که در ماه اکتبر بر روی پرداخت‌های Web3 تمرکز خواهد کرد.

Related Posts

Leave a comment