سولانا از کیف پول فانتوم پشتیبانی می‌کند و اتریوم و پالیگان را گسترش می دهد.

IMG_20230427_104100_126

بر اساس مقاله اخیر TechCrunch، کیف پول فانتوم مبتنی بر Solana قرار است در تاریخ 1 می پذیرای کاربران زنجیره‌های اتریوم (ETH) و Polygon (MATIC) باشد.

در ابتدا قرار بود این کیف پول یکپارچه سازی این زنجیره ها را در سه ماهه اول سال جاری آغاز کند. با این حال، تاریخ شروع به تعویق افتاد. به گفته مدیر کیف پول برندون میلمن، هر سه میلیون کاربر فانتوم از طریق این کیف پول در معرض زنجیره های Solana، Ethereum و Polygon قرار خواهند گرفت. Solana Wallet Phantom پشتیبانی از اتریوم و Polygon را اضافه می کند، که در ابتدا برای Q1 2023 برنامه ریزی شده بود، اما تا امروز به تعویق افتاد.  

این امر پس از آن امکان پذیر شد که کیف پول پس از دور جمع آوری سرمایه 109 میلیون دلاری در آغاز سال 2022، ارزشی معادل 1.2 میلیارد دلار به دست آورد. یعنی یک سال از آن زمان می گذرد. بازیگران برجسته ای که در آن دور سرمایه گذاری شرکت کردند، پارادایم و آندریسن هوروویتز، همراه با سولانا بودند.

ادغام با زنجیره‌های ذکر شده در بالا، کاربران فانتوم را با پلتفرم‌های غیرمتمرکز مانند Aave و Uniswap و همچنین پلتفرم‌های NFT مانند OpenSea آشنا می‌کند. کاربران همچنین می توانند رمزنگاری خود را از کیف پول MetaMask، Solana یا EVM به Phantom منتقل کنند. علاوه بر این، کاربران این کیف پول گزینه هایی برای تجارت و نگهداری ارزهای دیجیتال دارند. آنها اکنون قادر خواهند بود این کار را بر روی سه بلاک چین پیشرو انجام دهند.همانطور که در بالا ذکر شد کاربران فانتوم اکنون می توانند با dApps و سایر محصولات چند زنجیره ای تعامل داشته باشند.

 

Related Posts

Leave a comment