چیلیز (Chiliz) در حال راه اندازی یک پلتفرم بلاک چین جدید است.

photo_2022-04-01_15-05-02

پروژه ورزشی دارایی دیجیتال Chiliz راه اندازی شبکه آزمایشی Scoville را برای شبکه جدید بلاک چین لایه 1 Chiliz Chain 2.0، که به نام CC2 نیز شناخته می شود، اعلام کرده است.

CC2 به دنبال ارتقای قابلیت‌های Web3 شرکت‌های ورزشی و سرگرمی با سابقه برای ایجاد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و توکن‌های هوادار، ساخت برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و بازی‌های بازی برای کسب درآمد (P2E) و همچنین پیاده‌سازی طیف وسیعی از برنامه ها و خدمات برای جامعه خود.

Chiliz که در سال 2018 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در مالت قرار دارد، خود را به عنوان دارایی دیجیتالی پیشرو برای تعامل ورزشی تثبیت کرده است، با توکن اصلی خود، CHZ به عنوان ارز اصلی در پلتفرم Socios.com طرفداران گرا عمل می کند.

مکس رابینوویچ، افسر ارشد استراتژی Chiliz، با ارائه جزئیات خاص در مورد فرآیند تأیید سهامداران، و همچنین مکانیسم اعتبار سنجی زنجیره ای پیشنهاد شده در مدل مرجع اثبات سهام، اظهار داشت: «تعداد اعتبار سنجی ها در طول زمان به عنوان اکوسیستم افزایش خواهد یافت. رشد می‌کند و هزینه‌ها به اندازه‌ای قابل توجه است که بین اعتبارسنجی‌های بیشتری تقسیم می‌شود.»

«تأیید اعتباردهنده‌ها باید از طریق فرآیند حاکمیتی ما طی شود و اعتبارسنجی‌ها برای تأیید هر اعتبارسنجی جدید رأی دهند. قدرت رای دادن به مقدار $CHZ انباشته شده توسط هر اعتبارسنجی بستگی دارد.”
پس از اجرای موفقیت آمیز نقشه راه شبکه آزمایشی شش مرحله ای – که در آن عنوان هر تکرار با اخلاق برند همسو می شود و از ترتیب زمانی بر اساس مقیاس فلفل تند اسکویل پیروی می کند – انتظار می رود شبکه اصلی هابانرو بین سه ماهه سوم و چهارم امسال راه اندازی شود.
CHZ در حال حاضر در رتبه 66 قرار دارد و در زمان نگارش این مقاله 0.284 دلار قیمت دارد. این دارایی کمی بیش از یک سال پیش به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 0.89 دلار رسید و از آن زمان تاکنون در برابری نسبی با سایر دارایی های موجود در بازار قرار گرفته است.

Related Posts

Leave a comment