هشدار کلاهبرداری: روی وب سایت “بزرگترین ایردراپ” توسط OpenSea Impostors کلیک نکنید.

photo_2022-05-23_19-13-09

اوپن سی OpenSea، بزرگترین و محبوب ترین بازار توکن های غیرقابل تعویض، شاهد سوء استفاده کلاهبرداران از نام آن بوده است. سرمایه گذاران درجه یک پیام هایی با دعوت به “بزرگترین ایردراپ” دریافت می کنند.
تیم سرمایه‌گذار باتجربه CMS Holdings در حساب توییتر خود هشداری درباره یک کمپین کلاهبرداری در دست اجرا به اشتراک گذاشت. شخصی در حال ارسال لینک برای یک وب سایت جعلی OpenSea از یک شماره تلفن همراه ثبت شده در ایالت تگزاس ایالات متحده است.

کلاهبرداران ادعا می کنند که شرکت های اصلی NFT “بزرگترین ایردراپ” را سازماندهی کردند. گفته می شود همه می توانند از صفحه airdrop یک وب سایت رسمی OpenSea بازدید کنند.

با این حال، این اعلامیه توسط OpenSea تایید نشده است. وب سایت اعلامیه در منطقه co. ثبت شده است، در حالی که وب سایت رسمی OpenSea از نام دامنه بین المللی .com استفاده می کند.
پس از بازدید، وب سایت جعلی بلافاصله سعی می کند به کیف پول بازدیدکنندگان MetaMask دسترسی پیدا کند. با این حال، قبلاً توسط محبوب ترین کیف پول های غیر حضانت اتریوم پرچم گذاری شده است.
طبق برآورد CMS Holdings، کلاهبرداران از شماره تلفن های پایگاه داده های لو رفته برای ارسال ده ها پیام به طور همزمان استفاده می کنند. کارشناس Web3 از این توییت در عرض چند ساعت 50 پیام دریافت کرد.

Related Posts