پلتفرم Analytics Santiment می گوید انتظار داشته باشید که نهنگ ها قیمت لایت کوین (LTC) را در ماه های آینده بالا ببرند.

IMG_20230524_092908_737

یک شرکت پیشرو در تحلیل ارزهای دیجیتال می گوید که فعالیت نهنگ لایت کوین (LTC) احتمالاً قیمت LTC را قبل از نصف شدن LTC افزایش می دهد.

 در گزارشی جدید، Santiment می‌گوید که انتظار می‌رود نصف شدن LTC20 آتی، که میزان سکه‌های تازه صادر شده را برای ماینرها به نصف کاهش می‌دهد، تأثیر مثبتی بر قیمت لایت‌کوین داشته باشد.Santiment می‌گوید که حجم لایت‌کوین در زنجیره به سرعت در حال افزایش است و اگر ادامه پیدا کند، نویدبخش قیمت خواهد بود.

 “اگر این روند افزایش حجم زنجیره ای ادامه یابد، قطعاً نشانه ای قوی از این خواهد بود که برخی از بازیگران بزرگ شروع به افزایش سرمایه گذاری های LTC خود در انتظار نصف شدن کرده اند. به طور مشابه، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که در شبکه لایت‌کوین در تعامل بودند، به شدت افزایش یافت و ناگهان به بالاترین حد یک سال اخیر رسید، درست زمانی که قیمت آن به پایین‌تر می‌رسید.

 بدیهی است که این یک سیگنال عالی بود که نشان می‌داد تنها «تخفیف» قبل از 10 اوت است. در نهایت، تعجب نکنید اگر نهنگ ها قیمت را به بالای 100 دلار برسانند قبل از اینکه فرصتی برای یک فرورفتن نهایی داده شود. رویدادهای نصف کردن به دلیل ایجاد برخی ناهنجاری های بسیار تکان دهنده شناخته شده اند. و مشاهده امواج جداگانه 500-600 تراکنش روزانه 1 میلیون دلاری در شبکه LTC جالب بوده است. و سپس به طور ناگهانی، مقدار آن به مدت یک هفته 95٪ کاهش می یابد.Santiment می‌گوید که حجم معاملات ممکن است در کوتاه مدت کاهش یابد، اما در اواسط ژوئن دوباره افزایش یابد زیرا معامله‌گران شروع به پیش‌بینی رویداد می‌کنند.

 واقع بینانه تر، به همین دلیل، می توانیم مسیری را ببینیم که در آن میانگین بازده معاملات در مقیاس های زمانی کوتاه و میان مدت برای یک یا دو هفته برای لایت کوین کاهش می یابد.

Related Posts

Leave a comment