کاردانو در میان پنج دارایی برتر توسعه یافته در هر داده Santiment است.

photo_2022-03-17_14-39-28

طبق داده‌های Santiment، کاردانو در بین پنج دارایی برتر که سریع‌ترین توسعه‌یافته در 30 روز گذشته است، باقی مانده است. از نظر فعالیت های توسعه، Santiment گزارش می دهد که Uniswap، Solana و Cardano سریع ترین توسعه یافته ها در 30 روز گذشته بوده اند.

با 386 ارسال قابل توجه Github در روز از توسعه دهندگان خود، Cardano مقام سوم را در فعالیت های توسعه 30 روزه کسب کرد. Uniswap سریعترین پروژه توسعه یافته در بازار باقی می ماند و با 1070 ارسال Github در روز رتبه اول را حفظ می کند، در حالی که مقام دوم در اختیار Solana است.

متریک Santiment داده های توسعه هزاران مخزن عمومی Github را ردیابی می کند. با مشارکت بیشتر کاربران در پروژه، جایگاه بالاتری در رتبه بندی کسب می شود.

در حالی که فعالیت توسعه تاثیر کمی بر قیمت‌های بازار کوتاه‌مدت دارد، اما ممکن است یک شاخص سالم برای رشد بلندمدت پروژه باشد. U.Today قبلا گزارش داده بود که کاردانو در صدر توسعه یافته ترین دارایی ها در سال 2021 بود.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano، اخیراً خبر خوب راه اندازی اولین Hydra Heads را در شبکه عمومی آزمایش Cardano به اشتراک گذاشت. Hydra Heads، اولین در مجموعه پروتکل‌ها، یک عنصر حیاتی در سفر مقیاس‌پذیری کاردانو است. Hydra به مجموعه ای از راه حل های لایه 2 با هدف بهبود امنیت شبکه و مقیاس پذیری اشاره دارد.

با انتشار فناوری قراردادهای هوشمند برای بلاک چین کاردانو، توسعه دهندگان بیشتری شروع به استفاده از شبکه و انتشار موارد استفاده مختلف کرده اند. ارزش کل کاردانو قفل شده یا TVL همچنان در حال رشد است. با توجه به سرویس ردیابی DeFi LIama، در حال حاضر 223 میلیون دلار در قراردادهای مختلف ساخته شده در شبکه Cardano قفل شده است. با احتساب سهام، TVL کاردانو بیشتر شده و در زمان انتشار به 313 میلیون دلار رسید.

اگرچه زمینه برای بهبودهای آتی در اکوسیستم کاردانو ایجاد شده است، اما قیمت ADA نتوانسته به آن برسد، زیرا تقریباً 75 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 3.10 دلار کاهش یافته است. ADA در حال حاضر در محدوده ای محدود با 0.85 دلار معامله می شود که به حرکت عمده قیمت در آینده اشاره دارد.

Related Posts

Leave a comment