گزارش مدیران وال استریت برای نکول بدهی ایالات متحده، سقوط احتمالی در وام مسکن و بازارهای سهام.

IMG_20230525_130418_128

گزارش ها حاکی از آن است که مدیران وال استریت در حال آماده شدن برای بدترین شرایط در رابطه با مهلت قریب الوقوع سقف بدهی ایالات متحده هستند.

به گزارش رویترز، جین فریزر، مدیر اجرایی سیتی گروپ، می‌گوید بحث‌های حزبی در حال انجام «نگران‌کننده‌تر» از بحث‌های مربوط به مهلت‌های سقف بدهی قبلی است.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده هشدار داده است که اگر کنگره نتواند سقف بدهی را افزایش دهد، ایالات متحده به یک “فاجعه اقتصادی” سقوط خواهد کرد. او همچنین پیش‌بینی کرد که اگر به این موضوع رسیدگی نشود، ممکن است تا اول ژوئن پول نقد دولت تمام شود.

 رویترز گزارش می دهد که سرمایه گذاران بزرگ اوراق قرضه بر اهمیت ماندگاری نقدینگی در میان نوسانات احتمالی بازار تاکید دارند.

 انجمن صنعت اوراق بهادار و بازارهای مالی (SIFMA)، یک گروه تجاری برای معامله‌گران کارگزار، بانک‌های سرمایه‌گذاری و مدیران دارایی، طبق گزارش‌ها، در حال استفاده از مسیرهای متعددی است که دولت ممکن است در صورت تمام شدن پول نقد، از آن استفاده کند. وزارت خزانه داری اوراق بهادار سررسید را هر بار یک روز تمدید می کند.

 گزارش‌های رویترز در صورتی که وزارت خزانه‌داری تمدیدات پیشنهادی ارائه نکند و نتواند اوراق قرضه را پرداخت کند، «مخرب‌ترین سناریو» خواهد بود.

 مذاکرات بین جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان و دولت بایدن در روز سه‌شنبه ادامه یافت، اگرچه هنوز مشخص نیست که طرف‌های مقابل تا چه حد به توافق نزدیک هستند.

Related Posts

Leave a comment